verkopen of niet

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
caranthir
Berichten: 722
Geregistreerd: 16-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 21:22

Je bent natuurlijk van harte welkom thomas, maar je moet toegeven dat het wel een beetje vreemd is. En natuurlijk neem ik alles terug als jij philip niet bent, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd. Wil inderdaad wel wat van philip horen.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 21:27

En Philip: [EA-GZ] Fokmerrie van Cassini of Quidam de Revel

Waarom zoek je een fokmerrie, als je zo'n geweldige merrie als die van Corde hebt? Een betere kun je haast niet krijgen zou ik zeggen! Of zocht je alvast een invalster voordat je haar zou verkopen Verward

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 21:32

1999 geboren en ingeschreven in Duitsland, merries v. Cor de la Bryere waarvan geen overlijdensbericht bekend is...

5 stuks.

3 in het bezit van de heer Drehler Haha!

Van de resterende 2: 1 uit een Komet merrie, en 1 uit een Ramiro merrie.

Schijnheilig

meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 22:49

Nou, lijkt me duidelijk he, als je antwoord op je vraag wilt hebben Philip. Aangezien we nog steeds geen papier gezien hebben van je merrie gaan we ervanuit dat ze geen papier heeft (tenzij je het tegendeel kan bewijzen) en dan zou ik de merrie toch wel verkopen voor 75.000 euro!!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 23:41

phillip"]
[quote="MarianneR schreef:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd. Philip, er zijn al een aantal vragen gesteld in dit topic waar je nog geen antwoord op hebt gegeven. Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk.

ik hoef niet op deze vragen te antwoorden ik vraag of jullie ze zouden verkopen of niet ? antwoorden jullie daar maar eerst op jullie hebben genoeg informatie!!!!!!
[/quote]

Ehm Verward . Ik vroeg gewoon wat aan je hoor, dan zou je ook nomaal antwoord kunnen geven in plaats van zo fel te reageren. Hiermee maak je jezelf alleen maar nòg verdachter >;)
Maar goed, ik wacht....

Cool

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 23:50

conclusie een pennymeisje in jongens voor die nog denkt dat hij 12 is

phillip
Berichten: 50
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: boutersem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 18:32

LuvdaTossa schreef:
En Philip: [EA-GZ] Fokmerrie van Cassini of Quidam de Revel

Waarom zoek je een fokmerrie, als je zo'n geweldige merrie als die van Corde hebt? Een betere kun je haast niet krijgen zou ik zeggen! Of zocht je alvast een invalster voordat je haar zou verkopen Verward



wel ik zou ze willen verkopen omdat ik er zoveel geld voor krijg en die andere merrie koop ik gewoon omdat ik paarden fok en wat die papieren betreft je weet de afstamming toch nl de v=ramiro en vm= cor de la bryere viola ik verontschuldildig mij tov iedereen omdat ik de vader en de vader van de moeder heb om gewisseld maar jullie mogen nu denken van mij wat jullie willen mij ik zal op niets meer reageren , en ik verkoop de merrie uiteindelijk toch niet ne wat tomas betreft die ken ik niet maaar reageer in het vervolg niet meer zo heftig ik verondschuldig mij nogmaals en verder wens ik jullie nog een goed fokseizoen ik heb nu mijn verontschuldigen aangeboden ik hoop dat jullie ze aanvaarden Doei, doei Doei, doei Doei, doei

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:40

phillip schreef:
ik heb een fokmerrie van cor de la beyre(oeda ge et ook schrijft)kissova en is drachtig van cassini ze willen ze kopen voor 7500euro zouden jullie ze verkopen???


v. Ramiro is wel heel wat anders dan een fokmerrie van Corde. Ik heb je even gequote, je spreekt jezelf namelijk heel erg tegen.

Excuses wat mij betreft aanvaard (al heb je me niet echt aangevallen Tong uitsteken ).
Knap dat je het paard niet verkoopt. Ik denk dat weinig mensen hetzelfde hadden gedaan, voor dat geld. OK dan!

phillip
Berichten: 50
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: boutersem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 18:44

Amanda"]
[quote="phillip schreef:
ik heb een fokmerrie van cor de la beyre(oeda ge et ook schrijft)kissova en is drachtig van cassini ze willen ze kopen voor 7500euro zouden jullie ze verkopen???


v. Ramiro is wel heel wat anders dan een fokmerrie van Corde. Ik heb je even gequote, je spreekt jezelf namelijk heel erg tegen.

Excuses wat mij betreft aanvaard (al heb je me niet echt aangevallen Tong uitsteken ).
Knap dat je het paard niet verkoopt. Ik denk dat weinig mensen hetzelfde hadden gedaan, voor dat geld. OK dan!
[/quote]

ja maar ik dacht al dit klopt niet ,het klinkt onwaarschijnlijk maar ik had de afstamming verkeert+ de prijs nogmaals mijn exuses

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 18:58

Nou is dit ook weer opgelost Haha!
Maar hoe komt het dan dat je de afstamming verkeerd neerzet? Of ben je nog maar net bezig met fokken? Afstamming is niet iets wat je zomaar vergeet!

phillip
Berichten: 50
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: boutersem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 19:44

LuvdaTossa schreef:
Nou is dit ook weer opgelost Haha!
Maar hoe komt het dan dat je de afstamming verkeerd neerzet? Of ben je nog maar net bezig met fokken? Afstamming is niet iets wat je zomaar vergeet!


ik ben nog niet lang bezig met fokken zoveel weet ik er ook niet van.sorry

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 22:16

LuvdaTossa schreef:
Afstamming is niet iets wat je zomaar vergeet!


Hmm, er zijn veel mensen die de afstamming van hun paard niet weten, maar als je fokt zou dat toch eigenlijk wel moeten Haha!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 22:17

Ok top, maar als jij nog niet zo lang bezig bent met de fokkerij hoe komt het dan dat je merrie drachtig is van Cassini?

phillip
Berichten: 50
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: boutersem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 20:24

adriana schreef:
Ok top, maar als jij nog niet zo lang bezig bent met de fokkerij hoe komt het dan dat je merrie drachtig is van Cassini?


de merrie dat drachtig is van cassini heb ik van mijn nonkel gekocht en die weet daar zeer veel van maar alles tesamen heb ik zo een 9 fokmerries maar mijn nonkel help mij daarmee