Hengsten van tinkerhoeve de bonte parels??

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Joets

Hengsten van tinkerhoeve de bonte parels??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 19:22

Jaja, het is zover!
Dit jaar laten we Jindy dekken!
We zijn dus lekker aan het rond neuzen voor goedgekeurde tinkerhengsten, en morgen gaan we naar 'tinkerhoeve de bonte parels' in zenderen. Wel een end weg ( 2 uur reizen ongeveer)
Wou even vragen of iemand van jullie deze 'tinkerhoeve' kent en er goede ervaringen mee heeft.
Als ik er naar kijk (site, foto's, nakomelingen etc.) ziet het er allemaal best oké uit, mijn vraag dus: Jullie ervaringen??

(www.tinkerhoeve.nl)

Joets: Ook wel bekend als SuperKrabbelJoets. Haar pb-box staat altijd voor u open als u behoefte heeft aan een luisterend oog of lezende oortjes. Bovendien biedt ze u graag hulp bij het opstellen van mailtjes en krabbels waar u zelf niet meer uit komt. Hierbij moet melding gemaakt worden van het feit dat ze zelf redelijk impulsief is en totaal niet spoort. Wanneer u zelf dat talent niet bezit kunnen haar acties en mails als schokkend ervaren worden.

IngridHar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 22:00

Heb er nu 2x gedekt met mijn merrie en alleen goede ervaring mee gehad hoor Erg gezellig ook altijd Haha! Bij welke hengst laat je haar dekken? Ik heb zelf een jaarling van Pablo en mijn merrie is drachtig van Glen. Foto's in mijn profiel.

21-5-2010 Luc geboren!

Joets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 12:31

Sow ey!
Mooi daar!!
En gezellig ook, leuke mensen.
Vanmorgen om 7 uur aangereden zodat we om 9 uur daar waren, tot half 11 gebleven en half 1 weer thuis, nu wacht ik tot mijn vriend me komt halen.. daarom wou ik zo vroeg thuis zijn Knipoog
Glen is een supergroot paardje natuurlijk, wel mooi, maar dit wordt Jindy´s eerste veulen dus dat zullen we maar niet doen (Jindy is ook maar 1.45-1.50) De keus ligt voor ons bij pablo of pitalo.. Pablo is mooier gebouwd, maar pitalo heeft mooie gangen!
Ja heel moeilijk hoor, het is ook nog niet zeker dat we haar hier laten dekken. Ik moet eerst een keus gaan maken over welk stamboek ik Jindy laat keuren.. Denk het Nederlandse en dan denk ik dat ik Pablo ga kiezen Maar alles onder voorbehoud hoor.. Misschien wordt het wel een heel andere stal...
Jullie horen het nog wel... Groetjes van Juulke

Joets: Ook wel bekend als SuperKrabbelJoets. Haar pb-box staat altijd voor u open als u behoefte heeft aan een luisterend oog of lezende oortjes. Bovendien biedt ze u graag hulp bij het opstellen van mailtjes en krabbels waar u zelf niet meer uit komt. Hierbij moet melding gemaakt worden van het feit dat ze zelf redelijk impulsief is en totaal niet spoort. Wanneer u zelf dat talent niet bezit kunnen haar acties en mails als schokkend ervaren worden.

IngridHar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 15:59

Bonte hier van bokt heeft een site waar je alle nakomelingen kan bekijken. Pitalo heeft ook een heel ander karakter dan Pablo. Weet natuurlijk niet hoe jullie merrie is maar ik zou hier ook zeker rekening mee houden.

21-5-2010 Luc geboren!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie