Dekken of toch maar niet?

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Spaikey

Dekken of toch maar niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 19:54

Ik ben eigenlijk van plan om mijn merrie een keer te laten dekken alleen er is geen papier bij de merrie. Het is en mooie merrie zwart van kleur drie goede gangen en een super karakter, maar nou zit ik toch te twijfelen of ik haar wel of niet zal laten dekken. Denk dat ik haar eerst maar een paar jaartjes in de sport ga uitbrengen en kijken wat ze daar doet en dan een keer besluiten wel of geen veulen. Wat zouden jullie doen????

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:27

Als ze nog niet zo oud is, zou ik ook eerst goed doorrijden en zorgen dat er in ieder geval de merrie zichzelf bewijst en daarna dekken....positiever voor jezelf met rijden lijkt me en gunstiger voor eventuele verkoop van het veulen....een moeder zonder papier maar die het leuk doet in de sport is nog altijd meer dan een moeder zonder papier!!

WWW.BVANDENBERG.NL
Kekke design voor een te gekke prijs! - www.abellistic.com - Feel invited!
Geluk is de vrucht van intens werk.

phillip

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 20:12

Spaikey schreef:
Ik ben eigenlijk van plan om mijn merrie een keer te laten dekken alleen er is geen papier bij de merrie. Het is en mooie merrie zwart van kleur drie goede gangen en een super karakter, maar nou zit ik toch te twijfelen of ik haar wel of niet zal laten dekken. Denk dat ik haar eerst maar een paar jaartjes in de sport ga uitbrengen en kijken wat ze daar doet en dan een keer besluiten wel of geen veulen. Wat zouden jullie doen????

ik zou het niet doen wilt u geld verdienen met het veulen is het bijna nooitzakelijk dat er papieren bij zijn.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie