Wie heeft een afstamming van Silvio II

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Glad

Wie heeft een afstamming van Silvio II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 15:50

Hallo,

Ik ben benieuwd naar nakomelingen van Silvio II.
Ik zelf heb een Silvio II x Flemmingh en dit is echt een typisch
dressuur paard, ze kan ook super springen maar qua bouw is het echt
een dressuur paard ze is 1.77m.
Ik zou het leuk vinden om mensen te horen die ook een Silvio II hebben.

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 16:38

Bella rijd een Silvio 2 dacht ik, staat wel in haar profiel, het is een silvio 2 x latus 2, ze heeft em gekocht als springpaard dacht ik (de eigenaresse) maar er is de laatste tijd weinig mee gesprongen.. hij kan het wel super, springt zo even over een schrikdraadje heen
Maargoed, kijk maar even in Bella haar pro voor foto's!

Glad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 16:47

Miekjuh schreef:
Bella rijd een Silvio 2 dacht ik, staat wel in haar profiel, het is een silvio 2 x latus 2, ze heeft em gekocht als springpaard dacht ik (de eigenaresse) maar er is de laatste tijd weinig mee gesprongen.. hij kan het wel super, springt zo even over een schrikdraadje heen
Maargoed, kijk maar even in Bella haar pro voor foto's![/b]
Ok dank je wel voorje reactie ik zal eens even kijken bij Bella der profiel ben benieuwd

Glad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 16:50

volgens mij doe ik het niet helemaal goed het antwoord geven misschien is het slim om eerst even te lezen hoe het allemaal moet hier op bokt.
Maar in elk geval bedankt voor je reactie ik ga even kijken bij Bella der profiel zou leuk zijn als er ook foto's bij staan, ik moet zelf ook nog even een foto plaatsen.
Ik zoek ook nog foto's van Silvio II zelf dus als iemand me daar nog aan kan helpen ben ik erg blij

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:36

zal even voor je kijken,maar voor meer foto's kun je Bella wel even een pb sturen.. dan stuurt ze je nog wel wat..

MPH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:03

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:10

ik heb op deurne met de E.P.T.M. een sylvio gezien , en paar keer gereden, was superbraaf, was een massaal paard, stevig en rond ( hou ik wel van)
een leuke kop erop, beetje 'luie' ogen, ze keek altijd n beetje duf
ze kreunde vreselijk in haar slaap, ik had avonddienst en moest elke avond de stal doorlopen, men ik dacht dat ze kapot ging van de koliek,ik liep aan het begin van de gang en zij stond aan de andere kant, ikke rennen want of er lag er een vast of die had erge koliek,echt een hartverscheurend geluid!!!
keek ik in haar stal, lag ze gewoon in een diepe slaap Haha!
ze was qua lopen en springen heel gemiddeld, een goede allrounder

monnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:23

Wij hebben ook een Silvio II merrie uit een Emilion x Purioso x Le Val Blanc. Uit haar lijn zijn zowel springers als dressuurpaarden gefokt. Ze geeft zelf in ieder geval veel beweging door. 1.69 m en bijna zwart.

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:15

Was ik!!!....heb je Orthos al gevonden!!?? Zal wel even paar foto's plaatsen!
In Orthos herken ik wel een aantal dingen van Crossmonster: Leuke kop, maar kijkt beetje loom uit zijn ogen. Verder is het echt een onwijs lief dier. Zal niet echt gauw iets grandioos verkeerd doen. Wel vrij lui onder het zadel, met name wanneer hij echt aan het werk moet, met dingen die hij lastig vind. Hij is altijd springen aangereden en doet dat dus ook alsof het niks is (was laatst in paniek, omdat de rest van de paarden al aan de andere kant van het draad stonden, wat doet meneer?? Ipv dat ie het hek doorgallopeerd....neeej hup over het draadje van circa 1.20...asof het niks is...en dat had al een dik half jaar niet meer gesprongen)
Magoed...verder in de dressuur moet hij ook best kunnen lopen, alleen vergt het mij momenteel enorm veel energie, om 'm alleen maar goed alert en bijgeschaafd te krijgen. Hij heeft namelijk afgelopen winter bar weinig gelopen....en lijkt nu dus lichtelijk op een merrie...
Maar verder dus enorm braaf. Doet ie iets verkeerd dan is hij meteen enorm onderdanig en geeft aan dat ie het duidelijk niet zo bedoeld heeft. In het bos is hij wat drukker, heeft ie meer een eigen willetje....wil graag uptempo, maar kan ook enorm lekker lopen met wat extra pit!!

Verder let hij niet altijd helemaal goed op tijdens het rijden, daar kan ik me nog wel eens aan ergeren, dan struikelt hij eens flink of ik vraag wat en dan krijg ik totaal geen reactie, dan kan hij echt diep weg zijn voor een paar seconden. Daarnaast is zijn galop altijd zijn uitweg. Hij galoppeert graag en erg langzaam wanneer het 'm uitkomt. Overgangen werk ik nu het meest aan. Die gaan allemaal met een enorme vertraging, maar worden steeds beter. En sinds hij een tijd stil gestaan heeft afgelopen winter is hij ook erg beweegelijk in het hoofd, ook vervelend....maar heb nog niet echt idee wat ik daar nou aan moet doen.
Oohw nog een streek....wanneer hij het zachtste tikje op zijn kont voelt of ergens in die buurt dan protesteert door te zwiepen met zijn staart.

Nou ja zo kan ik nog wel uren door gaan, maar dat wordt zo lang hier....wil je meer weten? moet je maar even pb sturen!!

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0aADtAssegSOpLQL890v5AGXZIhp!*roB12mRuPh1hluXepqmyhQGl*dqLu!6o1Tv3yY33UP*FIdZ6pFpxDLbNl4xozN!Ee7vr0IKBRt0c4kMrO9HkuOtEM0bKZWSVilomTan9gkFssFVdT8qwBHMM2xsYS80LjAg/29-feb-04%20-%20Orthos10%20(moooi).JPG?dc=4675462159944460845[/img]
Afbeelding
Afbeelding
foto's van februari

WWW.BVANDENBERG.NL
Kekke design voor een te gekke prijs! - www.abellistic.com - Feel invited!
Geluk is de vrucht van intens werk.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:30

wat een leuke merrie heb je bella !!!
sjiek beestje !!! en een lekker kontje erop! OK dan! als t een schimmel was geweest was ik jaloers geweest Haha! ( ben schimmelfan) nee maar zonder dollen, je hebt echt een leuk dier!

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:51

whahahaha...ohw sorry, vergeten te zeggen denk ik: Het is 'officieel' een ruin....maar geeft niet, was me eigen stomme schuld...bedoelde die opmerking als in: hij is lichtelijk te fatsig!! haha
Maar dankje dat je'm leuk vind...

Meer details (kleur, hoogte, fokker etc etc) staat op www.stalsuderhiddinghe.tk en natuurlijk ook nog een aantal andere foto's (de iets minder charmanten oa)

WWW.BVANDENBERG.NL

Glad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 07:43

Bedankt allemaal voor jullie reactie's ik ga even proberen of ik vanavond ook wat foto's kan plaatsen.
Leuk paard Bella ik zie wel wat van mij paard erin, ik ga echt even proberen om foto's op de computer te krijgen.
Ik merk ook in je verhaal dingen op die ik dus ook heb met haar heel lief en als ze iets fout doet dan heeft ze al spijt voordat ze het gedaan heeft, ze is heel werkwillend en pakt alles heel goed op, ze heeft een heel mooi koppie met veel uitstraling en kan super lopen en ook springen, vorig jaar is ze ster geworden op de keuring en had ze de hoogste cijfers van de hele dag voor het springen ze kreeg namelijk een 75 en dat is heel hoog.
Bella rij je ook wedstrijden met je paard? we wonen namelijk best dich bij elkaar en we rijden dan in de zelfde kring, ik kom namelijk uit Emmeloord.
Zou wel leuk zijn als ik je een keer tegen kom op een wedstrijd, ik zou eigenlijk 22 Mei naar Steenwijk gaan maar ga nu 21 Mei naar Gaasterland.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:51

oeps Bloos! *schaam* je hebt t in je verhaal ook steeds over hij en hem ... ben n beetje blond denk ik Haha! LOL
en ik dacht dat ie bella heette, vanwege je naam Haha! sorry Knipoog
maar als ruin is ie ook leuk hoor Knipoog

Cil_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 12:00

Ik rij een Silvio II x Wellington in het M1, ze kan heel goed springen maar dat zie ikzelf niet zo zitten. Het is een rond geribd paard van 1.67m. Ze mocht een wat langer voorbeen hebben en is achter overbouwd (en dat is niet gemakkelijk in de dressuur). Ze is over het algemeen flegmatiek maar kan lastig worden als ze echt aan het werk moet. In de omgang een super fijn karakter.

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 14:19

crossmonster schreef:
oeps Bloos! *schaam* je hebt t in je verhaal ook steeds over hij en hem ... ben n beetje blond denk ik Haha! LOL
en ik dacht dat ie bella heette, vanwege je naam Haha! sorry Knipoog
maar als ruin is ie ook leuk hoor Knipoog

haha neej bella komt geheel van mezelf (annabel en anna was al bezet Boos!)

Maar Glad...jammer dat je niet naar Steenwijk komt, was leuk geweest. (zeg ik nu wel, maar ben er waarschijnlijk dan ook niet...maandag erop beginnen examens!) Maargoed...het idee

WWW.BVANDENBERG.NL

Glad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 14:33

Ja inderdaad best jammer maar Gaasterland is voor mij dichterbij
maar er komen van de zomer volgens mij nog meer wedstrijden
in Steenwijk en dan ga ik er waarschijnlijk wel heen, ik altijd
wel een leuke wedstrijd.

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:26

Beezie Madden *LOL*

Culemborg here I come!!

MPH