Wie heeft er een nakomeling van Careful (NRPS)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SigridB
Berichten: 149
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amsterdam

Wie heeft er een nakomeling van Careful (NRPS)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 10:42

Ik ben sinds vorig jaar juli de gelukkige bezitster van een (nu bijna 6 jarige) ruin van de NRPS hengst Careful.
Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die een nakomeling hebben van deze hengst en hoe groot hij/zij is en wat het karakter is en op welk niveau het paard wordt uitgebracht in de sport.

Die van mij was toen ik 'm kreeg nog niet uitgebracht in de sport en kon toen nog niet zoveel. Het gaat nu hardstikke goed en we hebben 14 winstpunten in de B dressuur. Half april gaan we ook voor het eerst L1 starten.
Hij is heel erg makkelijk, braaf en lief in de omgang, echt een schatje. Alleen onder het rijden ziet hij regelmatig spoken in en rond de bak.


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 11:44

Remember rijdt een 5-jarige merrie van Careful(x elcaro x onyx geloof ik)

Zwarte(?) merrie van ongeveer 1.63 schat ik. Volgens mij is Shine nog niet gestart, maar ze loopt zeker wel op L-niveau dressuur. Springen vond ze iets minder succesvol geloof ik Knipoog

Citaat:
Hij is heel erg makkelijk, braaf en lief in de omgang, echt een schatje. Alleen onder het rijden ziet hij regelmatig spoken in en rond de bak.
Dit klinkt wel ongeveer als Shine *LOL*

Merrie is trouwens hoogdrachtig van Gribaldi, ben benieuwd wanneer het veulentje eruit komt

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

SigridB
Berichten: 149
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 11:48

Dank je.

Die van mij is ook niet zo groot, 1.62m. Bruin, zwarte manen en zwarte staart, en ik vind 't een plaatje om te zien


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers