Discussie over PROK kosten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 16:39

Zannekin ik heb nergens een negatieve opmerking over de aard van keuren, de kwaliteit of wat dan ook in Belgie gemaakt.
Ik vroeg gewoon helderheid.
Jouw stelling was dat het BWP dat subsidieerde, vervolgens na een heleboel getrek dat je het zelf betaalt, maar via BWP en dat dat bedrag 175 euro is.
Dat is veel minder dan hier dus vraag ik hoeveel foto's daarvoor gemaakt worden, gewoon prijs vergelijking.
Dus kom even van die kast af en zeg gewoon hoeveel foto's er gemaakt worden Verward

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 16:40

CGJ12"]
[quote="Zannekin schreef:
Dat kunnen ze gelukkig evengoed in Belgie als in Nederland als in de hele EU, of krijgen al die dierenartsen die in Belgie studeerden bij jullie nog een extra opleiding??

Haha! (grijns)
[/quote]

Vandaar dat ze ons bij jullie zo graag zien komen wsch Haha!

Kijk Sarabande: ik weet welke gewrichten beoordeeld worden, ik weet dat het bij jullie dezelfde gewrichten zijn. 18 is het max aantal fotos dat je van paardenbenen kan nemen.
Ik weet niet of het hetzelfde aantal is, ik tel ze bij een aankoopkeuring ook niet na. Wat mij interesseert is of er werkelijk OCD zit.
Extra fotos brengen in jullie systeem geld in het laatje, bij een gesubsidieerd systeem niet. Daar zal nl wel duidelijk gesteld zijn welke fotos nodig zijn, welke niet.
Ik keur ook niet voor het BWP, heb zelfs niks met BWP te maken. Punt is dat ze hier voor 175 euro weten of je merrie OCD heeft, bij jullie weten ze dat voor het dubbele.

Jammer dat je met veel geld het OCD cijfer niet naar beneden krijgt in een populatie.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 17:12

Even splitsing gemaakt, dit ging allang niet meer over jonkvrouw, dus even een aparte discussie. Hopelijk is de split goed gegaan, daar kan ik verder niks meer aan doen.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 17:23

Zannekin schreef:
Jammer dat je met veel geld het OCD cijfer niet naar beneden krijgt in een populatie.

Maar misschien met HEEL VEEL geld wel.............. als we straks ook een groot aantal nakomelingen gaan rontgenen op OCD.

Dan kunnen de andere stamboeken daar ook de vruchten van plukken.