Jet Set-D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Jet Set-D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 23:48

Wie kan me meer over deze hengst vertellen?
Ik weet dat er zat topics over hem zijn, maar de zoekmachine weigert mee te werken.

Wat voor karakter geeft hij door? Wat voor grootte geeft hij gemiddeld door? Voor wat voor merrie adviseren jullie hem?


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 23:52

De karakters van de Jetsets die ik ken lopen nogal uiteen,
hij lijkt wel het beste te passen op bloedmerries.
Ik ken alleen Jetsets boven de 1.65.

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 23:56

Ik ken 1 nakomeling van Jetset, karakter is prima en hij is best flink, rond de 1.75 denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 23:58

Jetset heeft absoluut een bloedmerrie nodig. Anders geeft hij trage grote en vooral wat lompaandoende paarden.

Ik vind dat Jetset hele prettige karakters geeft, vaak ietwat brutaal maar dat mag ik wel. De Jetsets die ik heb gereden zijn wel allemaal uit dezelfde moederlijn, uit die moederlijn komen ook superbrave Jazzen. Ik denk wel dat deze moederlijn daar een sterke rol in meespeelt.

Zelf vind ik het een gave hengst. On Top van Judith Scholte is een Jetset. En Stephanie Peters heeft ook een Jetset........geloof dat hij JEff heet.

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 10:39

Ik ken 2 Jetset's. Een bruine ruin van ong 170 die het goed doet in de sport. Hij heeft een fijn karakter maar is alleen af en toe een beetje (erg) lomp.
En bij *Jolanda* hier op bokt hebben ze een Jetset x Coctail jaarling.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

olijf

Berichten: 1485
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 11:25

Ik ben ook in t bezit van een Jet set x Kaiserstern!!
Word in april 4 en meet nu al 1.80m!!
In [FA] Hengstenshow dalhoeven---> goeie foto's heb ik een paar foto's van Jet Set aan de hand geplaatst en in [HAW] Talent (ior) @work+ typische Ior aktie zie je mijn bink onder t zadel!!

CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 18:56

Er heeft bij ons 1 Jetset merrie gestaan, was een e-pony. En een enorm zenuwachtig druk ding.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 20:48

Ik heb een paar Jet-Sets gezien waar ik niet zo van gecharmeerd was. Eentje durfden ze niet eens naar de keuring te doen, bang dat ze niet opgenomen werd.

En volgens mij draait hij met een voorvoet, onze oude fokmerrie maait ook iets dus Jet-Set bij onze paarden : No Way!

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 21:29

Mijn Jetset is 1.64. In dr bouw helemaal correct en loopt goed. Het is wel een heel erg karakter dier, maar dat zit voornamelijk aan moeders kant. Uit zich vooral in eenkennigheid, zeer hooghartig, altijd onder het werk uit willen komen, en ga er nou niet mee vechten, want dan doet ze helemaal niks meer voor je. Als je dr eenmaal gewonnen hebt is ze heel werkwillig.
Er staan enkele slechte kwaliteit foto's in mn profiel, maar daar was ze nog maar een paar maanden onder het zadel.

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-04 21:40

Bedankt voor alle info Lachen

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 01:13

op me werk hebben ze een 4 jarig bruine jetset X kommandeur
erg braaf paard ruime draf. super meewerkend.

Camelotje

Berichten: 160
Geregistreerd: 26-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 14:28

wij hebben ook een jetsed D. Ik heb fot's in mn profiel staan. Hij heet palexini. Hij is 1.65 en niet al te makkelijk, hij is liever lui dan heet. Ik ken er nog een paard en die zijn ook niet te makkelijk in de omgang ,maar het zijn wel supermooie en goedbewegende paarden.

** Nu eindelijk mijn profiel af **

Camelotje

Berichten: 160
Geregistreerd: 26-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 14:29

wij hebben ook een jetsed D. Ik heb foto's in mn profiel staan. Hij heet palexini. Hij is 1.65 en niet al te makkelijk, hij is liever lui dan heet. Ik ken er nog een paar en die zijn ook niet te makkelijk in de omgang ,maar het zijn wel supermooie en goedbewegende paarden.

** Nu eindelijk mijn profiel af **


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lalidan en 131 bezoekers