wie kent de hengst My bjorn W?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

wie kent de hengst My bjorn W?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 01:02

mijn paardje staat ingeschreven bij het nederlands europeesch stamboek. Dit is geen officieel erkent stamboek.
Maar ze heeft wel kwpn voorouders. nou ben ik op zoek naar informatie over de hengst My Bjorn W. dit is namelijk de vader van mijn paardje My Bjorn W heeft als ouders: v. epilot vm. jasper. Dit zijn kwpners. Nu vroeg ik me af is my bjorn een kwpner en is dit een goedgekeurde dekhengst?
Zo ja dan zou het mischien wel mogelijk zijn om mijn paardje bij het kwpn in te schrijven.
het registratie nummer van My Bjorn W is : RP 94*00003

wie weet er meer over deze hengst?

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]


Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 20:32

niemand?

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:35

Wij hebben 2 nakomelingen van hem, 2 4 jarigen. Hij zat bij Wouters in Gilze of Alphen, weet ik niet precies. Hij loopt geloof ik op internationaal niveau.

PB confetti maar eens die weet meer van hem Haha!

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 21:06

Hij loopt nationaal 1.30m, staat inderdaad bij dekstation Wouters in Alphen. Is ook de eigenaar Lachen

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 21:16

Zo ja dan zou het mischien wel mogelijk zijn om mijn paardje bij het kwpn in te schrijven.
het registratie nummer van My Bjorn W is : RP 94*00003
============================================

Mybjorn is AES goedgekeurd en heeft internationaal gesprongen, maar zijn toenmalige ruiter is er geloof ik mee gestopt, (heb ik van horen zeggen), hij staat volgens mij nog wel gestald bij Wouters. Een aantal jaar geleden was het zo dat de nakomelingen van Mybjorn in een register zouden komen bij het kwpn, omdat hij bij het kwpn niet is goedgekeurd. De paarden die wij hebben staan ingeschreven bij het NRPS. Als je meer wil weten, zoals telefoonnummer van Wouters, stuur dan maar een pbtje.

FNRS jury t/m de F20, KNHS jury t/m de Z dressuur en Ruiterbewijsexaminator SRR.

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 21:31

dank je voor de informatie:) weet ik weer wat meer over mijn paardje. misschien is het inderdaad wel een idee om hem bij het nrps in te schrijven. dat wordt in ieder geval erkend. want nu heb ik eigenlijk nog niet veel aan mijn papieren volgens mij.

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 22:54

Franske schreef:
Hij loopt nationaal 1.30m, staat inderdaad bij dekstation Wouters in Alphen. Is ook de eigenaar Lachen

Hij heeft toch ook nog internationaal gesprongen? Dacht dat ie nog in Luxemburg sprong met die ene amazone (*ben haar naam kwijt*)

Lami
Berichten: 563
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:17

Heeft met Brigit Bonnet bij de junioren of young riders gesprongen. Misschien derhalve ook wel CSI-C of B. Dit is tot max. 1.40m


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 143 bezoekers