Poetin show dalhoeve??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 20:20

Jullie hebben beiden een punt.
Die amazone kan er op rekenen dat ze veel kritiek gaat krijgen, omdat het alle hippische bladen heeft gestaan.
En iemand die voor dat bedrag een paard koopt zal zijn of haar hele leven in the picture staan.
Alleen in hoeverre is het eerlijk om de ruiter op deze manier in het daglicht te zetten?

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 20:27

Pipo schreef:

Gelul dat Jazzen zo verschrikkelijk moeilijk zijn! Echt eerste klas gelul. Als je er niet mee overweg kan dan moet je die fout bij jezelf zoeken en niet bij het paard. Koop dan een FJord of zo.


Nou dat vind ik ook OK dan! Het zijn geweldige dieren! Tenminste slim en ze pakken alles goed en vlug op Haha!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 20:31

jacobien schreef:
Je mag best weten, jaloers was ik gister zeker
Maar dat was niet op patty haar rijkunsten Haha!


Ja ik had je gsm nummer niet, zag je wel zitten en wilde je nog een smsje sturen tijdens het optreden van Troy in de trant van: Vond Troy onder jou een stuk beter! Haha!

Wat betreft Poetin, ik zat echt met kippenvel, heb nog nooit zo iets moois zien lopen!!! Wat een wereldpaard, letterlijk en figuurlijk. Ik vond haar ook niet zo zachtjes met haar handen. Maar eerlijk is eerlijk, ze wordt wel zó kritisch bekeken. Al had ze een wereldoptreden gehad en subliem gereden, dan nog zouden we vol commentaar zitten! Puur uit jaloezie! Want als ik 3 miljoen had liggen wist ik het wel!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 20:31


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 20:33

Heeft er iemand foto's gemaakt? Ik ben wel benieuwd!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 20:34

Op de andere pagina's in dit topic staan veel foto's.

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 20:35

Sjuimpje schreef:
Overigens denk ik dat het juist niet slim is om de kwaliteiten van je hengst te willen bewijzen door een veulen uit Poëtin te fokken. Poëtin is niet te evenaren, fokken met Poëtin is naar mijn idee heel moeilijk. Je moet een hengst zien te vinden die zo min mogelijk afbreuk aan haar doet, je weet eigenlijk al zeker dat het veulen vrijwel onmogelijk net zo goed als haar moeder kan worden.


Helemaal mee eens. Dat paard had een sportcarrière verdiend en daarna op haar oude dag nog leuk enkele veulentjes fokken.... meer om de nostalgie dan om te produceren.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 20:40

adriana schreef:
Op de andere pagina's in dit topic staan veel foto's.



Maar alle foto's van Gribaldifan doen het niet Verward Kan alleen maar eentje zien van 007 en Olivi..... maar ben benieuwd naar de rest!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 20:46

adriana schreef:
Jullie hebben beiden een punt.
Die amazone kan er op rekenen dat ze veel kritiek gaat krijgen, omdat het alle hippische bladen heeft gestaan.
En iemand die voor dat bedrag een paard koopt zal zijn of haar hele leven in the picture staan.
Alleen in hoeverre is het eerlijk om de ruiter op deze manier in het daglicht te zetten?

Heb je helemaal gelijk in en dat was ook zeker niet mijn bedoeling heb daarom de afbeeldingen ook verwijderd!
Het was voor mij en anderen een teleurstelling maar ook begrijpelijk. Ik had ook geprobeerd te relativeren dat ze onder hoge druk moest presteren ze het paard pas net heeft etc. Ik heb dan ook begrip voor haar en het is idd ontzettend knap dit te doen. Zou het zelf niet kunnen niet durven en niet doen. Echter vindt ik wel dat ze zelf verwachtingen hebben geschapen die ze helaas nog niet heeft waar kunnen maken.

Edit: overigens heeft poetin wel laten zien dat ze genoeg talent in huis heeft. En dit was een eerste oefening. In Roggel zal het vast en zeker beter gaan!
Laatst bijgewerkt door HorseMoments op 18-03-04 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 20:48

Precies en dat is wat ik bedoelde met jullie hebben beiden een punt.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 20:50

In de Paardenkrant staat dat Patty a.s. zaterdag tijdens de showavond van het CH Roggel optreedt in een Kur met Poetin (Eerste openbare optreden staat erbij).
Als dit de generale repetitie daarvoor was, rijst de vraag of dat optreden nog wel doorgaat.

Trouwens wel een normalere setting dan een hengstenshow IMO

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 20:51

Jetset x Pericles is van Judith Scholte,
ik weet niet of die meeliep?

Aimee

Berichten: 11806
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 22:25

sarabande schreef:
In de Paardenkrant staat dat Patty a.s. zaterdag tijdens de showavond van het CH Roggel optreedt in een Kur met Poetin


Wel ja, doe meteen alle interessante evenementen op dagen en tijdstippen dat ik echt niet kan.
Gdvdmm.... weekendbaantjes zijn soms toch niet zo handig.... Boos! Boos! Boos!

Moviestarkh
Berichten: 144
Geregistreerd: 25-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 00:06

Sorry hoor, maar waar maken jullie je druk om. Zo bijzonder vond ik die merrie niet. En dat voor 2.5 miljoen?? Las ik dat goed. Er zijn veel betere paarden te krijgen voor een tiende van dat geld. Zonde

Ik wilde Olivi en OO Seven zien, maar ze vielen best tegen. Vooral OO Seven.

De hengsten waar ik niet veel aandacht aan geschonken heb, maar gisteren wel opvielen waren: Nero, Ro-lex en Troy.Wow!
Ik hou niet zo van bruine paarden, maar deze vond ik best mooi, eigenlijk. Eerlijk gezegd.

Maar het was de moeite waard hoor, bijna 2 uur in de auto zitten om er te komen. *LOL*

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 00:07

Sjuimpje schreef:
Jetset x Pericles is van Judith Scholte,
ik weet niet of die meeliep?


Jawel volgens GribaldiFan..


Citaat:


Nakomelingen van jetset D.
Jet set x cocktail erg mooi paard. Ook on top van judith scholte maar de jet set x pericles van stephanie peters sprak mij het meest aan.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 00:07

Ik geloof dat deze niet bijzondere merrie 2 x het Bundes Championat heeft gewonnen in Duitsland.
En dat is niet niks.

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 00:10

Moviestarkh schreef:
. Zo bijzonder vond ik die merrie niet.


ga maar is op horse-gate.com kijken daar staan een video van haar toen ie nog wel "bijzonder" was Knipoog

Moviestarkh
Berichten: 144
Geregistreerd: 25-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 00:12

adriana schreef:
Ik geloof dat deze niet bijzondere merrie 2 x het Bundes Championat heeft gewonnen in Duitsland.
En dat is niet niks.



Aha, kijk nu begrijp ik et. Je zou bijna denken dat ik blond ben.
Nou, het was dus niet te zien dat ze de Bundes Championat heeft gewonnen. Dan verwacht je wel wat ja. Maar ze komen er wel (hoop ik voor ze). We moeten vertouwen hebben, toch??

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 00:14


Moviestarkh
Berichten: 144
Geregistreerd: 25-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 00:25

I'm impressed!!
Sorry, big mistake. Het is inderdaad niet zomaar een merrie.

ART_UMA

Berichten: 2112
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 00:29

Om ook maar een duit in het zakje te doen (dus nu 2,5 mln euri + 1 duit), Poetin was op de rechterhand echt stik scheef, liep zowat in de muur. Er waren best een aantal momenten waar het plaatje klopte, met veel takt en afdruk, maar op z'n minst kan gezegd worden dat de combinatie nog niet optimaal op elkaar is ingespeeld.

Verder vielen mij positief op Troy (los) en Rhodium. Rolex veulens en de Jetset's waren ook best goed. Rhodium had een paar nakomelingen met extra lengte leek het mij, van de Ferro's is Rhodium voor mij met stip gestegen.
Van de Olivi nakomelingen was er 1 uit Havidoff met een heel beste hals en front, waarvan ik denk dat dat eerder bij Havidoff dan Olivi vandaan komt.

OOSeven en Olivi vielen me tegen. De jazzen waren ouderwets klierig. Van de springers vond ik het "showtje" van Sir Corland (is dat de goede?? met Wout Jan) wel aardig, goed of slecht heb ik geen idee van hoor (ik spring zelf als een natte krant, maar dan wel de weekend bijlage van de Volkskrant), maar ik mag het wel als er met wat bluf wordt gereden.

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 00:36

Djezus, ik zat even filmpjes te kijken, wat is die ruiter van Fürst Heinrich, Holga Finken in godsnaam allemaal aan het doen met zijn handen???

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 00:49

Ik denk dat ie op deze niet zo charmante manier ervoor zorgt dat ie niet te diep gaat lopen.Een beetje optrekken ahw Verward

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 00:58

Hé die doet 't bij mij niet.

petraaken

Berichten: 44207
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 09:19

Dat Patty zich met de merrie wil tonen kan ik wel inkomen maar had ze eigenlijk niet beter gewacht tot deze zomer. In de hoop dan een veel betere combi te vormen. Ze heeft het er in mijn ogen ook naar gemaakt dat ze nu tonnen kritiek krijgt. Want zeg nu zelf wie beweerdt Anky te willen verslaan in de komende jaren met dit paard verwacht je toch wel wat sublieme rijkunst van.