Gezocht, Faantast V. Chewano / Faan V. Leo /

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Gezocht, Faantast V. Chewano / Faan V. Leo /

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 11:07

Ik ben op zoek naar het halfbroertje en het halfzusje van de pony die ik een jaar geleden verkocht heb aan een meisje bij ons op stal. Ik heb namelijk gister de fokker gebeld over hoe het met hem ging, en toen kwam ik dus te weten dat zijn moeder nog meer veulens heeft gehad.

In 2000: Een merrieveulen kleur fewspot met de naam Faantast, Chewano van de Langenieuw x Sunflowers Joys Jewel
In 2001: Kwam de pony die ik heb gekocht, zijn naam was Faantastico.
In 2002: Een hengstveulen kleur bruin pintaloosa, bont driehoekje bij de schoft aan beide zijden en witte blanket op de achterhand (zonder stippen erin) met de naam Faan, Leo x Sunflowers Joys Jewel.
Leo is 1 jaar goedgekeurd geweest, maar ik weet niet bij welk stamboek.

Verder is de merrie van deze veulens een half jaar geleden verkocht, en ook daar zijn we benieuwd naar hoe het gaat en wat ze ermee doen. De naam van deze merrie is Eve First Lady en is een bruin schabrakbonte merrie maar lijkt meer een op een fewspot, ze heeft erg veel wit. Roepnaam van deze merrie is Winnetou.

-Het 1e veulen schijnt in Oostwold-Oldambt te staan
-Het 3e veulen schijnt in Roderesch te staan
-De moeder schijnt in Paterswolde te staan
-En ik ben op zoek naar meer info over de hengst Leo.

Wie weet er meer? Wij zouden graag met de nieuwe eigenaren in contact willen komen

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 11:15

Niemand?
Voor de duidelijkheid dit gaat dus om Appaloosa's Lachen

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 109 bezoekers