Twee kampen (2)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Twee kampen (2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 03:28

Het sluiten van "twee kampen" o.a. vanwegen de steeds weer terugkerende off-topic reacties is denk ik de meest wijze zet.
Echter, afgezien van het off-topic zijn, vond ik veel posts wel erg interessant om te volgen vanwege de inhoud, mits de reacties binnen de normen blijven.
Maar daar hebben we nu immers de nieuwe regels voor Lachen

Ik hoop eigenlijk dat de discussie op een constructieve manier voortgezet kan worden binnen een nieuw topic. Bovendien heeft dit als voordeel dat posters die om een gericht dekadvies vragen, niet alle algemeenheden over zich heen krijgen, maar toch de verschillende visies gericht kunnen volgen.

Gezien het aantal off topic-posts over dit onderwerp de laatste paar dagen, zijn we/is men over het onderwerp (zienswijzen inzake fokkerij ?) zelf nog lang niet uitgepraat !

Graag een vervolg dus.


lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 03:31

Even afgezien van de koeien ( Lachen ) ... hier waren we ongeveer gebleven, alhoewel dat koeienverhaal ook best een argument op zich zou kunnen zijn.


Lovely schreef:
Anna42 schreef:
. Lovely vroeg om een actueel bewijs van mijn theorie en stellingen.

Dat klopt wel een beetje, maar dan ben ik vooral op zoek naar een toetsbaar bewijs, waaraan ik dus kan zien dat de succesfactor ook datgene is wat jij vertelt. Snap je, dus een overtuigend bewijs dat het dat is en niet per ongeluk iets anders kan zijn wat een paard succesvol maakt.
Waarom dat paard wel en zijn volle broer niet (als die er zou zijn)??


Precies, en dan zou de theorie ook andersom werken en jouw fokproducten (die via jouw theorie gefokt zijn) ook beter moeten presteren dan gemiddeld.

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 10:27

Ik denk dat deze onderwerpen niet thuis horen in dit topic. Dit topic had tot doel om de twee kampen (in de praktijk allerlei kampen) min of meer te doen uitmonden in een kamp. Binnen dit kamp zijn nieuwe regels opgesteld die het voor iedereen mogelijk maken om zich in 'mein kampf' uit te leven.

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 11:50

ik denk dat iedereen zichzelf als individu moet zien en niet tot een kamp-behorend lid, of als schaapje achter de herder.

volg je eigen weg en sta open voor ieders mening.

ik denk dat dit topic niet verder toebelicht moet worden, anders had bart het vorige niet gesloten.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 11:52

Inderdaad, het is niet de bedoeling dit eeuwig uit te melken. Vanaf nu is dit gedoe off-topic. Zie de nieuwe regels voor FA.

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, jilinda en 113 bezoekers