Twee kampen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18921
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 14:53

CGJ12 schreef:
Maar dat is nou ook net het doel!
Daar kom ik ronduit vooruit. Ik wil graag dat mensen reageren.
Sommige mensen moet je blijkbaar scherp prikkelen voordat ze eens reageren.
Beetje slap meelezen kan iedereen wel
.


Ergerlijk..... echt heel irritante manier van aanwezig zijn.

als de inhoud controversieel is, zijn dergelijke aanstootgevende one-liners echt volkomen misplaatst.
en anders mag het topic terecht doodbloeden.

bovendien; heeft iemand je gevraagd op zo'n hinderlijke manier continue zout in wonden te moeten strooien?

Argumenten, daar gaat het om.
Heb je die niet, reageer dan niet. Ik heb meer respect voor 'slappe meelezers'.

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 14:54

CGJ12 schreef:
Oh Jan, wat stout............. dat had ik nou nooit achter je gezocht.


Zo zie je maar Knipoog Knipoog ................. je weet maar nooit met wie je te maken hebt??? Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 14:57

Het is dus inmiddels ook heel helder dat sommige mensen posten met louter en alleen de bedoeling om een ander te beledigen of te pesten.
De post van miss-petit voor cgj12 is hier een enorm goed voorbeeld van. De post is bedoeld om te etteren naar hem toe, de post is verder inhoudsloos en draagt werkelijk niks bij en heeft dus ook geen enkel doel. Zolang mensen zo bijdehand blijven afkatten, komen 'we' nergens.

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 14:59

Slijmballen en brul PB's lijkt Harry Potter wel!

Ik vrees eerlijk gezegd dat dit gehak op elkaar tekenend is voor de paarden wereld, op internet en (helaas) ook in real-life.

De persoonlijke vetes probeer ik mij ver van te houden, en dat lukt toch aardig, ondanks dat ik een paar mensen wel ken. Dus het is echt mogelijk om buiten de vetes om toch lol te hebben op F&A Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 14:59

Waar zijn trouwens de 2 mods om hier de zaak een beetje recht te trekken??

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:00

Iedereen mag mijn postings overslaan hoor.
Hoef je echt niet te lezen.
Misschien een idee voor Bart.................. of het mogelijk is om bij je persoonlijke instellingen aan te geven van WIE je geen reactie op je scherm wilt zien? Een soort filter dus.

Iedereen blij.
Persoonlijk waardeer ik het van iedereen die reageert. In welke manier dan ook. Dus ik ga het filter zodanig instellen dat ik ALLES wel wil lezen.

Oh ja............. gelijk 2 scheld PB's gehad.
dank u... dank u Haha!

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:00

CGJ12 schreef:
leuk topic !!! OK dan! OK dan! OK dan!

Met name de uithaal van Greetje naar Sarabande was op niveau...........
Hulde



Haha!:D:D


Oh ja,............. degene die nu nog niet begrijpt wat die twee kampen nu eigenlijk behelzen (beetje te zwart-wit gesteld trouwens) heeft totaal geen verstand van een paard en kan volgens mij beter zijn tijd gaan spanderen aan het upgraden van de server of zijn verzorgpaard gaan borstelen of zo.....

Voor de rest vind ik het allemaal prima zo Haha!
Beetje een haat-liefde verhouding denk ik. Extreme duivel Lovers


Euh lov... ook niet echt constructief dacht ik Knipoog

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:01

Volgens mij heeft Bart hierboven deze topic volledig vrij gegeven.
hij vroeg zelfs om nu WEL namen te gaan noemen, wat anders nooit gebruikelijk is.
Bart is de draad geloof ik ook een beetje kwijt aan het raken.......... Ziek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:01

Dit topic is al 2275 keer gelezen, ik gok op een hoop meelezers die hun steentje niet per se in de groep willen gooien. Prima toch?

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:03

Lovely schreef:
De post van miss-petit voor cgj12 is hier een enorm goed voorbeeld van. De post is bedoeld om te etteren naar hem toe, de post is verder inhoudsloos en draagt werkelijk niks bij en heeft dus ook geen enkel doel. Zolang mensen zo bijdehand blijven afkatten, komen 'we' nergens.


Pardon?

Om te etteren?

Das een snelle conclusie. Was bedoeld om te laten zien dat er meerdere mensen meelezen zonder te posten. En dat met een reden.

Wat hebben de kenners aan reacties die niets bijdragen of misschien juist hinderlijk zijn?

Als ik echt iets wil weten van de kenners, open ik toch gewoon een topic met vraag? of zoek ik het op, in de bokt database?

Dus, het was niet om te etteren...

1 simpele post, en gelijk een veroordeling?

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:04

GCJ 12 heeft een tijdelijke ban en ik hoop dat we nu op een constructieve manier verder kunnen gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:07

Miss_petit, excuus als ik je post verkeerd heb geinterpreteerd, het leek namelijk verdacht veel op een sneer naar cgj12 en ik denk dat het dat ook was.
Want als jij zelf meer wilt weten over fokkerij, of je steentje wilt bijdragen, dan kun je dat op FA gewoon doen, domme vragen bestaan nog steeds niet om te beginnen. Jouw bijdragen zullen dus niet zo gauw als nutteloos bestempeld worden.

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:07

adriana schreef:
GCJ 12 heeft een tijdelijke ban en ik hoop dat we nu op een constructieve manier verder kunnen gaan.


Huh, waar slaat dat op. Ik dacht dat we hier nu eindelijk eens alles op tafel zouden gooien. Dan moeten er vooral mensen geband worden, schiet ook niet op lijkt me!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:08

CGJ12 zijn mening telt niet kennelijk. Beetje aparte actie dit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:09

Ik ben het wel eens met Sprintje. Dit topic was om alles boven tafel te krijgen en dan spreken mensen hun gedachtes uit, al zijn die wat provocerend en dan word deze geband. Niet geheel terecht is mijn mening!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:10

CGJ heeft altijd wat posts nodig om to the point te komen.

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:10

Lovely schreef:
Miss_petit, excuus als ik je post verkeerd heb geinterpreteerd, het leek namelijk verdacht veel op een sneer naar cgj12 en ik denk dat het dat ook was.
Want als jij zelf meer wilt weten over fokkerij, of je steentje wilt bijdragen, dan kun je dat op FA gewoon doen, domme vragen bestaan nog steeds niet om te beginnen. Jouw bijdragen zullen dus niet zo gauw als nutteloos bestempeld worden.


Ik post ook wel eens wat, maar niet teveel.
Want ik ben meer geintresseeerd in het springen.
En over het algemeen voert dressuur hier de boventoon.

Maar als het topic mij intereseert dan post ik graag.
Maar 9 vd 10 keer gaat mijn vraag dan verloren in de persoonlijke vete's

En nee, het was geen sneer naar CGJ12... wat zou daarvoor mijn beweegreden dan zijn? Verward

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 15:11

CGJ? Het enige dat hij tot nu toe in dit topic heeft gedaan is stoken. Meer niet. Daar gaan andere mensen weer op inhakken en dan blijven wij mensen terugfluiten en reacties nuanceren. CGJ heeft een kans gehad om te melden wat zijn problemen zijn maar het enige dat hij tot nu toe gezegd heeft is melden dat hij vooral meeeeeeeeeeeeer ruzie wil. Tja, niet constructief en dus mag hij over een weekje terug komen en eventueel zijn verhaal doen. First things first zeg maar.

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:13

BartVB schreef:
CGJ? Het enige dat hij tot nu toe in dit topic heeft gedaan is stoken. Meer niet. Daar gaan andere mensen weer op inhakken en dan blijven wij mensen terugfluiten en reacties nuanceren. CGJ heeft een kans gehad om te melden wat zijn problemen zijn maar het enige dat hij tot nu toe gezegd heeft is melden dat hij vooral meeeeeeeeeeeeer ruzie wil. Tja, niet constructief en dus mag hij over een weekje terug komen en eventueel zijn verhaal doen. First things first zeg maar.



Tjaa toch raar vind ik. Maar goed wie ben ik, ik ga mezelf nu maar even bannen want de discussie is in mijn ogen niet interessant als maar een selectief gezeldschap hieraan mee mag doen, misschien over een weekje beter Haha!

Ik mis met name de namen die al een aantal keer genoemd zijn...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 15:21

Pipo en Sarabande doen op het moment een poging om er via PB uit te komen.

CGJ heeft een kans gehad en heeft deze niet benut. Er is duidelijk voor gewaarschuwd dat niet genuanceerde reacties verwijderd worden. Ik wil z'n ban best opheffen als hij ff een mailtje stuurt met de melding dat hij _wel_ op een constructieve manier bezig kan zijn.

Als we hier dingen op proberen te lossen en er komt iedere keer een stoorzender in de vorm van CGJ tussendoor met opmerkingen als "Oh ja............. gelijk 2 scheld PB's gehad. dank u... dank u" dan komen we nergens Scheve mond Jammer dat het zo moet lopen maar ik zag niet echt een andere oplossing om het topic een beetje leesbaar en constructief te houden. IMO is het wel erg flauw om dit nu meteen als een gelegenheid aan te grijpen om de hoofden weer vrolijk diep in het zand te stoppen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:24

Zolang mensen niet meer reageren kan er ook niets uitgepraat worden. Mensen die blijven ontkennen is hetzelfde verhaal.

Iedereen zal water bij de wijn moeten doen als we hier uit willen komen, als mensen alles ontkennen gaat dat gewoon niet lukken.

Kom op! We zijn allemaal mensen, en niemand is perfect!

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:24

BartVB schreef:
Pipo en Sarabande doen op het moment een poging om er via PB uit te komen.

CGJ heeft een kans gehad en heeft deze niet benut. Er is duidelijk voor gewaarschuwd dat niet genuanceerde reacties verwijderd worden. Ik wil z'n ban best opheffen als hij ff een mailtje stuurt met de melding dat hij _wel_ op een constructieve manier bezig kan zijn.

Als we hier dingen op proberen te lossen en er komt iedere keer een stoorzender in de vorm van CGJ tussendoor met opmerkingen als "Oh ja............. gelijk 2 scheld PB's gehad. dank u... dank u" dan komen we nergens Scheve mond Jammer dat het zo moet lopen maar ik zag niet echt een andere oplossing om het topic een beetje leesbaar en constructief te houden. IMO is het wel erg flauw om dit nu meteen als een gelegenheid aan te grijpen om de hoofden weer vrolijk diep in het zand te stoppen.


Beetje vreemd dat andere gebruikers in dit topic wel, genuanceerd of ongenuanceerd, doet niet ter zake, hun gal op wat voor manier mogen spuien........

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:25

Waarom post ik in dit topic 1 reactie en voel ik mij bijna gelijk aangevallen? Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:26

Miss_Petit schreef:
Waarom post ik in dit topic 1 reactie en voel ik mij bijna gelijk aangevallen? Scheve mond


Dat is iets wat je jezelf aandoet MissPetit Haha! En ik denk wel dat je er wat mee aangeeft. Veel mensen voelen zich bij postings persoonlijk aangevallen. Terwijl dat vaak niet nodig is.

Want waarom voel jij jezelf aangevallen?

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 15:27

Lees maar 1 pagina terug, ik reageer op een post van CJG12
en krijg meteen van Lovely te horen dat het bedoeld is als een aanval.