de duitste hengst black boy

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

de duitste hengst black boy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 21:53

ik zoek foto's en informatie over de duitste hengst black boy..

vader.. black grannus
opa.. grannus

weten jullie misschien waar ik foto's en informatie kan vinden of hebben jullie foto's of informatie over deze hengst?




joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:11


gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 23:39

Sorry ben in de war met Black boy een deutsches reitpony Bloos Maar ik lees net dat je die ook zoekt.... de stokmaat klopt namelijk niet


Nou ik denk dat ik maar eens moet gaan slapen maar ik heb de site voor je gevonden!

http://www.zuchthof-birkenhain.de Hij staat in de buurt van de stad Oldenburg Lachen

Je kan op deze site veel ifo vinden, komt uit een valentino moeder en is verbands premiehengst van Vechta. Er staan tevens veel fotos van hem op de site1 Ik hoop dat je er wat aan hebt Lachen

Mensen van mijn leeftijd hebben kinderen en ik, ik plak de stickers van de banaan op mijn hoofd...

_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-04 08:04

bedankt joshua.. dat is de goeie black boy.. *LOL* was hem aan het zoeken voor een vriendin van mij. zij heeft een nakomeling van black boy. het is een schimmel en maar 1.49 en black boy is 1.70 Bloos! koewll..

uhm gabrycha.. op de site die jij mij gaf kan ik alleen maar black dancer vinden.. Verward waar staat black boy dan? zou je me dat nog kunnen vertellen? trouwens die black dancers is ook mooi



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: n_twinkel, Ubermetrics en 11 bezoekers