afstamming van m'n paard, iemand info?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xx_hanneke
Berichten: 90
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: in het land van maas en waal

afstamming van m'n paard, iemand info?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 00:09

hallo mensen.

ik ben de stamboom van mijn paard helemaal aan het uitpluizen en nou mis ik nog enige info.
Al is het dan wel allemaal ver weg. van Furioso ll mis ik de (van moeders kant) = damme de ranville. de moeder van Rainette, en de vader+ moeder van Fatale.
Van Freiherr, moederskant (= almentanne) van Stute von Alex, de moeder en de vader en moeder van deze.
Dan van Feiner stern (moederskant = Goldblatt) , zoveel mogelijk afstamming van Ramona. Romulus ll van Remus en Anna van Abend Gold heb ik wel, maar dan mis ik nog 4 generaties.
Dan van Elcaro, moederskant, Dicara. vanaf: ludo, elektira, selmon en cavaria.
en dan mis ik nog van zijn eigen moedreskant, moeder = Karonada, die komt uit zeronada, uit kieronada,
mis ik van erasmus, uit wachtmeester, van LĂ­nvasion, uit pre sale, twee generatie's .
van diezelfde kieronda, van heronada, (v. Commandant) de vader+moeder van Olinda.
ook van Heronada, de moeder (die komt uit TAMBOER maar naam is bij mij niet bekend.) 4 generaties. dus zeg maar van de oma van heronada, de ouders + grootouders. en de naam van de moeder van heronada.

als iemand mij hiermee zou kunnen helpen zou echt helemaal geweldig zijn. Voor de duidelijkheid, is zijn afstamming:

Feiner stern x elcaro x lt. generaal x erasmus x commandant x tamboer

dus als jullie de afstamming weten, hoor ik er graag wat over, en als het kan het liefste inclusief predicaten.

oh, en als iemand nog iets specefieks wil weten over kwpn hengsten, barst maar los, ik zal niet alles weten, maar wel een hoop, dus als ik je kan helpen..............


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Janinevv, Jolynne, Koko12345 en 133 bezoekers