Wat vinden jullie van deze Arabische dekhengst?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
marengo
Berichten: 203
Geregistreerd: 11-07-02
Woonplaats: Velddriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 12:46

Hey Samantha,
Wat een mooi veulen, volgens mij is ie erg blij met zichzelf, da's uitstraling hè.
Cheese! Cheese! Perlamon is een mooie hengst hoor, je had alleen effe een jaar later naar de HK moeten gaan met hem ivm de lichtpunten in de jury, die het licht dus nog niet gezien hadden (hebben). Haha! Maarre hou hem maar gerust in ere hij zal naarmate hij ouder wordt alleen nog maar mooier worden. OK dan!


batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 12:56

Ik vind zijn koppie juist geweldig.. mooi fijn, maar niet zo'n absurde dish erin. Nee.. ik weet dat onze smaken niet overeen komen, maar dit is zeker een mooi ventje! Lachen

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

ArabianDream
Berichten: 40
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 17:52

Ik vind het een mooie hengst hoor! OK dan!

~*~Onverschrokken, Moedig en Reactiesnelheid. De Arabische Volbloed~*~

Hazzebaz

Berichten: 827
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 09:44

marengo schreef:
Hey Samantha,
Wat een mooi veulen, volgens mij is ie erg blij met zichzelf, da's uitstraling hè.
Cheese! Cheese! Perlamon is een mooie hengst hoor, je had alleen effe een jaar later naar de HK moeten gaan met hem ivm de lichtpunten in de jury, die het licht dus nog niet gezien hadden (hebben). Haha! Maarre hou hem maar gerust in ere hij zal naarmate hij ouder wordt alleen nog maar mooier worden. OK dan!


Zn veulens zijn erg showy en blij met zichzelf. We zijn dan ook errug blij met ze, en kijken al uit naar het veulen van Perlamon en Farilla, wat we begin mei verwachten.....

Wat betreft de jury, die heeft gelukkig ingezien wat hij waard is, en sluit niet uit dat hij zal stijgen qua premie. Ze vonden hem een spectaculair front hebben, maar zn body moest meer ontwikkelen, en in het algemeen moet hij volwassener worden...... Voorlopig is dit ventje nog niet uitgegroeid, en moeten we het doen met de opgelopen achterstand.

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:24

Inderdaad, dat is nou precies zn probleem. (zie je wel dat je het weet !). Perlamon is een mooie hengst (die ook echt z'n fouten heeft), maar hij is nog te "ponyachtig", hij moet zich ontwikkelen, het is nog geen echte "vent". Ik heb m al een paar jaar niet gezien, maar ik weet dat ik zn hals verschrikkelijk vond. Jij zegt dat die een stuk verbeterd is en dat neem ik dan van je aan (ik hoop het ook echt voor je, want eerlijk is eerlijk, zn hals was een ramp). Wat dat ponyachtige betreft, sommigen ontgroeien dat, anderen niet, dat blijft afwachten. Mijn driejarige hengst is ook nog een pony, die begint nu eindelijk een klein beetje paard te worden, maar is er nog lang niet. Tijd tijd tijd.....


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ELNTIE, Manny, Ubermetrics en 97 bezoekers