eurocommerce hengsten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
omarc

Berichten: 98
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: in de buurt van Barneveld

eurocommerce hengsten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 08:33

Zag laatst advertentie met de hengsten die onder de naam Eurocommerce lopen. Deze dekken toch ook? waar kan ik informatie van deze hengsten vinden??


hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 08:41


Gratis af te halen mooie jonge katten

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 09:04

Deze week is alle info over hengsten op de HK te Den Bosch te vinden, standjes vol met gratis koffie, folders en uitleg Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 03:16


De meeste vrouwen prefereren schoonheid boven intelligentie,
omdat ze weten dat de meeste mannen beter kunnen zien dan denken..:+

Marjolein

Berichten: 11625
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 07:30

ja ze dekken wel, maar zijn ook erg prijzig.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 09:57

Wel een mooi hengstenboek Knipoog

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 11:56

sarabande schreef:
Deze week is alle info over hengsten op de HK te Den Bosch te vinden, standjes vol met gratis koffie, folders en uitleg Haha!


Hoe bedoel je folders,het was een compleet boekwerk Haha! Haha!
Gisteren nog in de hand gekregen van iemand die er geweest was.

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

AlmostBlack

Berichten: 372
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 13:21

Ik heb het geluk vaak bij het oude huis van de gebroeders Schroder in Tubbergen te mogen rijden. Dus ik hoor wel eens verhalen (voornamelijk van trotse vader Schroder Knipoog ) en ik heb de hengsten ook al een paar keer mogen bewonderen en na mijn mening zijn ze hun dekgeld meer dan waard!!!

AlmostBlack

Berichten: 372
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 13:22

Vooral Berlin, geweldige hengst is dat zeg *LOL*

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 17:01

AlmostBlack schreef:
Ik heb het geluk vaak bij het oude huis van de gebroeders Schroder in Tubbergen te mogen rijden. Dus ik hoor wel eens verhalen (voornamelijk van trotse vader Schroder Knipoog ) en ik heb de hengsten ook al een paar keer mogen bewonderen en na mijn mening zijn ze hun dekgeld meer dan waard!!!


Voor al hun hengsten geldt dat ze als verervers zich nog maar moeten bewijzen, dan zijn er veel goedkopere alternatieven. In de sport zijn ze idd zeer goed. Ik denk dat het een bewuste marketingstrategie van Eurocommerce is om de hengsten duur te maken. Zo hopen ze dat de betere merries door hun gedekt wordt.

Aan het fokken van paarden hebben we een klein boerderijtje over gehouden. Vroeger hadden we een grote.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 18:13

Franske schreef:
Wel een mooi hengstenboek Knipoog


Idd, dat is er nou echt een om aan de collectie boeken toe te voegen Haha!

AlmostBlack

Berichten: 372
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 18:28

Excuseme schreef:
Voor al hun hengsten geldt dat ze als verervers zich nog maar moeten bewijzen, dan zijn er veel goedkopere alternatieven. In de sport zijn ze idd zeer goed. Ik denk dat het een bewuste marketingstrategie van Eurocommerce is om de hengsten duur te maken. Zo hopen ze dat de betere merries door hun gedekt wordt.



Ja das absoluut waar, reageerde misschien weer een tikkeltje te ethousiast

memiro

Berichten: 459
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 12:12

super mooi boek! vooral die foto van die vlechten van berlin

DELGRANGE zadels/ beenbescherming te koop
PB voor info

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 16:54

Rinske"]
[quote="Franske schreef:
Wel een mooi hengstenboek Knipoog


Idd, dat is er nou echt een om aan de collectie boeken toe te voegen Haha!
[/quote]

Helemaal mee eens Haha!
Heb gisteren avond toen ik thuis was nog eens heerlijk dat boek doorgebladerd

Wij zijn van plan om aankomend jaar wel een merrie bij een hengst van hun te laten dekken. Het gaat hier om de hengst: Vancouver. Deze doen we waarschijnlijk bij onze Ramiro x Le Val Blanc xx merrie.

Winnowill VTH (v. Numero Uno) naar de Hengstenkeuring??!!!


Paardenkracht: Het buitengewone vermogen van een paard om de mens op te beuren.

omarc

Berichten: 98
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: in de buurt van Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-04 16:15

Ik heb het boek inmiddels ook ontvangen. De prijzen vind ik niet abnormaal duur, ja, Berlin is erg duur, maar de rest vind ik best meevallen.

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 16:18

Berlin Kwijl

    S p o t.

rigoletto
Berichten: 104
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: randstad zh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 17:24

Ben het met Excuse me eens. Zeer goede sportpaarden, even afwachten of dat ook voor de fok geldt. Met dat in gedachten vind ik het dekgeld voor met name Berlin ontzettend hoog! Voor een grootheid als bijvoorbeeld Libero, die en gepresteerd heeft en zich bewezen heeft in de sport vind ik het een ander verhaal. Overigens vond ik de jongere hengsten wel meevallen qua dekgeld.
En ik vond hun `brochure' geweldig, zeer professioneel en ik mag wel zeggen een positieve uitzondering. Je hebt meteen een idee van hun bedrijfsfilosofie, de mensen die er werken, echt super. Maar het is ontzettend duur om zoiets te laten maken, misschien een stukje van de hoge dekgelden?

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 18:03

rigoletto schreef:
Ben het met Excuse me eens. Zeer goede sportpaarden, even afwachten of dat ook voor de fok geldt. Met dat in gedachten vind ik het dekgeld voor met name Berlin ontzettend hoog! Voor een grootheid als bijvoorbeeld Libero, die en gepresteerd heeft en zich bewezen heeft in de sport vind ik het een ander verhaal. Overigens vond ik de jongere hengsten wel meevallen qua dekgeld.
En ik vond hun `brochure' geweldig, zeer professioneel en ik mag wel zeggen een positieve uitzondering. Je hebt meteen een idee van hun bedrijfsfilosofie, de mensen die er werken, echt super. Maar het is ontzettend duur om zoiets te laten maken, misschien een stukje van de hoge dekgelden?


Visser betaalt zelf ook vlot en steekt er zeer veel geld in, ook allemaal zeer professioneel. In Holstein vertelden ze me dat ze er bijna wekelijks kwamen op zoek naar de toppers in spe. ik heb er dan ook geen moeite mee dat ze het vragen, vindt alleen dat je ergens anders dezelfde kwaliteit voor minder kunt vinden.

Aan het fokken van paarden hebben we een klein boerderijtje over gehouden. Vroeger hadden we een grote.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 7 bezoekers