Wie kent hengst : Rex Magna ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:44

mijn rex magna is SUPER, ze heeft 9 maand niet onder zadel gelopen je rijd er zo weer op weg!!!

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 21:58

Hij heet Ixion Rex, hij is verkocht dus mischien kent iemand hem...

dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:30

Hallo allemaal,

Ik heb ook een rex magna. Het is een ruin(vos) van 1.70 hoog. De rex magna staan er om bekend dat ze wat lastig kunnen zijn. Het zijn vaak heet hoofden. Maar ik vind het wel hele fijne paarden om mee te werken. Ze doen niet gelijk alles voor je maar je moet ze echt vertrouwen geven. Vaak zijn het paarden die met respect behandelt wilden worden. Zo hoef je bij mijn paard niet ze stal in te lopen zonder eerst iets tegen hem te zeggen. Er zit eigenlijk wel een groot gebruiksaanwijzing bij. Ik heb dit paard nu 7 jaar en nog komt hij soms met dingen die ik nog nooit eerde van hem gezien hebt.

Ik heb de rex magna ook eens gezien. Echt een hele lieve hengst die je gewoon rustig moest benaderen. Ik weet dat de rex magna een paar jaar in overberg heeft gestaan. Hij stond bij leo langelaar, stal de lange vos. Hij was van leo langelaar en een frans man. Hij was een super paard op de renbaan. Echt een paard met karakter. En dat vind je zeker terug in zijn nakomelingen. Hij is inmiddels al wel overleden. Voor de lief hebbers heb ik een foto en nog wat info over hem. Stuur maar een pbtje als je dat wilt hebben.

Ik zou het erg leuk vinden om nog wat broers en zussen van mijn paard te zien. Dus als je een rex hebt zou je dat mijn dan willen laten weten?
Ik heb al eens foto s gezien van andere rex magna en de meeste lekken dus echt op die van mij. best leuk om te zien. Als ik ooit de kans krijg zou ik misschien nog wel een rex willen(of in iedergeval rex in de bloedlijn).

Mocht ik nog wat vergeten zijn of wil je nog wat vragen dan hoor ik het wel...

groetjes een rex magna lover..