Gezocht : Nakomelingen van de NRPS hengst SOLIED

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

solied

Gezocht : Nakomelingen van de NRPS hengst SOLIED

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 22:45

Sinds vorig jaar zijn wij in het bezit van de NRPS hengst Solied. We zijn natuurlijk erg trots op hem en hopen aankomend dekseizoen dan ook veel merries voor hem te krijgen. Zelf verwachten wij volgend jaar een veulentje van Solied uit een Jazz merrie. Graag zou ik in contact komen met mensen die een nakomeling hebben van Solied. Ik ben erg benieuwd hoe ze eruit zien en wat voor karakter ze hebben. Dus....als jullie iemand weten die een jonge Solied heeft staan hoor ik het heel graag!! Lachen

Groetjes,

Sandra de Vries
S.I. Dressage Horses

petraaken
Moderator FA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 07:42

Ik heb een halfzus van Solied in mijn bezit. Ik ben eigenlijk ook benieuwd naar nakomelingen van hem. Op de keuring in St-Oedenrode en de nationale keuring heb ik er geen gezien. Zelf heeft Sultana een veulen van Rubiquil. Foto's staan in mijn profiel van hen. (als die het doen ten minste). Heb hem zaterdag 24 januari opnieuw gezien en ik blijf het een mooie hengst vinden.

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 22:36

Hey bij mij op stal staat een meisje met een KWPN-er van Ekstein. Vader van de moeder is echter Solied. Zou je het stamboeknr. kunnen plaatsen (mag ook via pb) .

Zij zoekt info over deze hengst maar kon niets vinden. Wrs heeft ze alleen KWPN gezocht en niet bij NRPS......

Zou het heel leuk vinden als het dezelfde hengst is.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 22:43

Ik heb geen Solied staan, maar het was me in het hengstenboek al opgevallen dat hij niet meer van de familie van Esch was.
Het is zeker een hengst om trots op te zijn Veel geluk met hem!
Kunnen ze bij het NRPS niet vertellen waar er veulens van hem gefokt zijn Verward

Welkom op bokt trouwens.

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

solied

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-04 12:10

Hoi,

leuk dat ik toch wat reacties krijg op mijn oproep OK dan!
Ik heb via marktplaats.nl ook een nakomeling kunnen traceren. Het stamboeknr. van Solied is NRA 960904.96. Solied is nooit van de fam van Esch geweest, maar Petra heeft hem wel een tijdje gereden.
Ik had nog nooit van deze site gehoord, het is wel leuk zo om met anderen informatie te kunnen uitwisselen Lachen
Ook heb ik al een mailtje gestuurd naar het stamboekbureau, maar die reageren gewoon niet !

Groetjes Sandra en Solied

petraaken
Moderator FA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 18:54

Als je snel antwoorden wilt bel of fax je beter naar het stamboek. De laatste tijd zijn ze zodanig druk met de hengstenkeuringen en nakeuringen. Wacht nl ook al bijna 2 weken op antwoord of mijn merrie nu preferent kan worden of niet.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 21:00

solied schreef:
Hoi,

Solied is nooit van de fam van Esch geweest, maar Petra heeft hem wel een tijdje gereden.

Ik zat toen ik dat typte even ergens anders met mijn gedachten denk ik Bloos
Ik bedoelde ook dat Petra hem niet meer reed en dat ik gezien had dat hij van eigenaar gewisseld was Knipoog
Haastige spoed...Clown

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Sandolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 18:21

Hallo iedereen vanaf van de week ben ik de trotse eigenaar van een zoon van solied/ genaamd sandolino solied alleen is er weinig te vinden over hem zou graag wat meer..over zijn verleden willen weten..op wat voor niveau hij in het..verleden gereden is en of hij wedstrijd ervaring heeft mocht iemand sandolino solied kennen graag pb thnx gr ri

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie