Info opvragen bij kwpn

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Info opvragen bij kwpn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 16:37

Ik wil graag wat info hebben over genderose haar nakomelingen.
Een stel daar van zijn vast en zeker ingeschreven bij het kwpn en wil graag een mailtje gaan sturen...

Ik heb alleen 1 probleem... Ik heb het levensnummer van merrie niet tot mijn beschikking... Is dat zeer noodzakelijk bij het opvragen van informatie?

En wie heeft het vaker gedaan??

Groetjes Ingrid

cobiie

Berichten: 7304
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 16:43

Vaak wil stamboeknaam + exacte geboortedatum ook lukken.

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 16:52

Helaas zijn ze de regels momenteel aan het verscherpen en ik ben bang dat je die overzichten toch niet krijgt . Ze sturen de lijsten nu alleen nog maar op als je de eigenaar van het paard bent of een kind op je naam hebt staan van de merrie. Ik vroeg regelmatig overzichten op en ik wilde ze ook hebben van mijn nieuwe merrie, maar ze moest eerst op mijn naam staan. Ze sturen de gegevens op naar de laatst bekende eigenaar. Gisteren heb ik het papier van mijn nieuwe merrie opgestuurd en ik hoop volgende week wel weer een overzicht te krijgen.

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 19:00

Tiffy schreef:
Helaas zijn ze de regels momenteel aan het verscherpen en ik ben bang dat je die overzichten toch niet krijgt . Ze sturen de lijsten nu alleen nog maar op als je de eigenaar van het paard bent of een kind op je naam hebt staan van de merrie. Ik vroeg regelmatig overzichten op en ik wilde ze ook hebben van mijn nieuwe merrie, maar ze moest eerst op mijn naam staan. Ze sturen de gegevens op naar de laatst bekende eigenaar. Gisteren heb ik het papier van mijn nieuwe merrie opgestuurd en ik hoop volgende week wel weer een overzicht te krijgen.


Oei, het is dus nog moeilijker om aan info te komen...

Dan moet ik het waarschijnlijk via de boer doen, en of dat gaat lukken... Ik spreek hem nooit meer Scheve mond

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 21:41

Ken je niemand die een veulen heeft van Genderose? Ik zou het gewoon proberen op te vragen. Anders even bellen.

Wat me trouwens wel opviel is dat je vroeger de adresgegevens vd nieuwe eigenaren erbij kreeg. Tegenwoordig al niet meer. Dat is wel jammer.

AniqueTP
Berichten: 29
Geregistreerd: 30-01-04
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 21:50

Ik heb gehoord dat het te maken heeft met privacy-regels.

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 22:17

AniqueTP schreef:
Ik heb gehoord dat het te maken heeft met privacy-regels.


Ja, dat is mij ook verteld door een medewerkster van het KWPN. Er belden regelmatig licht geïrriteerde mensen die een paard wilden verkopen en waarvan het KWPN de gegevens van de moeder of het betreffende paard hadden opgestuurd naar geïnteresseerden Schijnheilig . Tja als je verkoopt vermeldt je wel de drie Z-nakomelingen van een merrie maar niet de andere 12 nakomelingen die niet verder gekomen zijn dan de B Knipoog .

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 09:21

AniqueTP schreef:
Ik heb gehoord dat het te maken heeft met privacy-regels.


Idd dat vertelde een vrouwtje *licht geirriteerd* ook aan mij Tong uitsteken Maar heb alle gegevens dus mooi binnen Haha! Ach anders had ik de eigenaar laten bellen, ik deed het tenslotte ook voor hem.

tan4gen4

Berichten: 42
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 00:34

Nou ja, ik heb toch een mailtje gestuurd. Nee heb ik, ja kan ik mischien nog krijgen Lachen Hopelijk willen/kunnen ze me verder helpen Lachen