Casco

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Piet
Berichten: 169
Geregistreerd: 12-05-03

Casco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 10:16

Wie heeft er info over de KWPN en Holstein gekeurde hengst Casco (m.n. iets over de moederlijn van deze hengst)? Wie kent er nakomelingen van Casco. Hoe ziet dit eruit? Zoektocht op internet leverde het opmerkelijke feit dat het dekgeld in Duitsland 750 EURO is (Hengststation Wohrden) en in Nederland 1150 EURO (Brinkman). Als ik nou sperma via Duitsland bestel, kan ik dan evengoed een KWPN papier krijgen? Hoe zit dat eigenlijk? Alle info over deze hengst is welkom.

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 15:01

_Piet schreef:
Wie heeft er info over de KWPN en Holstein gekeurde hengst Casco (m.n. iets over de moederlijn van deze hengst)? Wie kent er nakomelingen van Casco. Hoe ziet dit eruit? Zoektocht op internet leverde het opmerkelijke feit dat het dekgeld in Duitsland 750 EURO is (Hengststation Wohrden) en in Nederland 1150 EURO (Brinkman). Als ik nou sperma via Duitsland bestel, kan ik dan evengoed een KWPN papier krijgen? Hoe zit dat eigenlijk? Alle info over deze hengst is welkom.


[edit JvG]overtreding boktregel 5[/edit JvG]

Boktregel 5:
Citaat:
Crossposten (het op meerdere fora plaatsen van hetzelfde bericht) en spammen (het continu noemen van bijvoorbeeld een website) is verboden. Verder is het niet de bedoeling dat je topics start om iemand te feliciteren met zijn/haar verjaardag, over je avatar, over je profiel of over het aantal berichten dat je al hebt geplaatst.

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:00

Afbeelding

AniqueTP
Berichten: 29
Geregistreerd: 30-01-04
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 21:50

Casco doet donderdagavond mee aan het 1.30/135 in Den Bosch. Dan kun je hem in aktie zien.

nescio

Berichten: 340
Geregistreerd: 06-05-02
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 01:49

Mijn oude paard heeft nu een nakomeling van casco!leuk veulen maar niet echt spectaculair maar goed daar kun je nu nog weinig over zeggen .wordt trouwens wel een schimmel Knipoog