Royal Dance

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 23:06

Geloof dat ze bij ons ook een royal dance veulen hebben staan van nu 2, echt een super super lief karakter.. En erg groot..

sophie

Berichten: 395
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 10:25

Die van mij is trouwens niet zo heel groot. Denk dat ze ongeveer 1.65/1.67 is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 15:26

Ik had een email naar de IJzeren man gestuurd mbt de rontgenfotos van Royal Dance en zijn nakomelingen. Aangezien het antwoord best interessant is plaats ik dat hier maar even gelijk:

In reactie op uw vraag betreffende de nakomelingen van Royal Dance delen wij u mede, dat Royal Dance op de eerste plaats is gerontgend voor het register-A, dus die gegevens zijn bij het KWPN bekend.

Op de tweede plaats dat de nakomelingen van Royal Dance het op jonge leeftijd al erg goed doen.
Onlangs is in Duitsland namelijk bekendgemaakt dat hij tot de beste 5% dekkende hengsten in Duitsland behoort met een index van 156 punten met een betrouwbaarheid van 81%, waarmee hij al een hogere index heeft als bijvoorbeeld Sandro Hit.

speciaal voor degene die onderling per pb lopen te vertellen dat Pipo gek is geworden, want ze wil gaan fokken met een niet kwpn erkende hengst

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 15:54

Gelukkig wist ik al dat Royal Dance rontgenologisch goed was. Sarabande was zo vriendelijk geweest om een telefoontje te plegen, en kon mij melden dat de hengst goed was.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-01-04 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 16:01

Pipo schreef:
Op de tweede plaats dat de nakomelingen van Royal Dance het op jonge leeftijd al erg goed doen.
Onlangs is in Duitsland namelijk bekendgemaakt dat hij tot de beste 5% dekkende hengsten in Duitsland behoort met een index van 156 punten met een betrouwbaarheid van 81%, waarmee hij al een hogere index heeft als bijvoorbeeld Sandro Hit.

]


Onlangs is in Duitsland namelijk bekendgemaakt dat hij tot de beste 5% dekkende hengsten in Duitsland behoort met een index van 156 punten

Is dat voorspelbaar? zo'n index.


[FA] Lijnenteelt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 16:02

Geen idee Ceasario Haha! Maar het is wel leuk te vermelden. Misschien dat anderen daar wat meer over kunnen vertellen.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 16:34

Pipo schreef:
Gelukkig wist ik al dat Royal Dance rontgenologisch goed was. Sarabande was zo vriendelijk geweest om een telefoontje te plegen, en kon mij melden dat de hengst goed was.



Foei foei foei, wat had ik je nou al laaaaaaang gemeld Haha!
Ik weet wel waar ik mijn info vandaan haal.

Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 16:58

Ja jij had het ook allang gemeld. Maar soms hoor je dan weer via via van niet. Heb nu 3 bronnen die zeggen dat ie goed is Haha!