NRPS hengstenshowdag op 24 januari

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25543
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 13:50

Ik heb zelf een merrie van Chico en wil hem weleens live zien Knipoog
maar ieder jaar staat hij op het programma en is hij er niet Vorig jaar(of twee jaar terug) stond hij zelfs op het uiteindelijke programma, maar toen was hij er ook niet Verward

Geldt het voor advieskeuring niet dat hengsten de letter van de vader moeten hebben Verward
Ik dacht dat dat dan ook veranderd moest Verward

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 14:11

ik weet het niet hoe het werk met advieskeuring. Hoewel het wel logisch is als de hengsten al bij een ander stamboek zijn gekeurd ze hun naam behouden. Het zou nogal verwarren als iedere hengste die bij meerdere stamboeken is gekeurd telkens een andere naam krijgt.

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 15:13

hé, kunnen we niet allemaal "onbewust" naast elkaar gaan zitten op de tribune bovenaan op die helaas harde bankjes? Ikzelf zal er pas rond 9.30u zijn waarschijnlijk. Hangt ook een beetje af van het weer en het verkeer (en hoe goed mijn vader z'n bed uit kan Haha! ). Indien dit mogelijk is natuurlijk. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe druk het al van 's morgensvroeg zal zijn.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 15:25

Ik ben er helaas niet om twee hele rijen bezet te houden met mijn dikke kont Haha! Haha!

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 15:29

jammer Missouri, maar dan moet je de NRPS eer hoog houden op je wedstrijd hoor.


Stal Hexagon kan nog wel meer supporters gebruiken hoor. Indien je geen specifieke voorkeur hebt, wat supporters voor Radetzky zijn meer dan welkom.

gomir

Berichten: 25543
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 21:30

Ik denk dat ik de hele dag wat rondloop Als je een keer op de tribune zit kom je er niet meer zo makkelijk af

(vorig jaar stond ik in de hoek bij het VIP-deel, dan spreek je ook nog eens mensen Knipoog )

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 14:16

dat klopt wel maar als je alles op video wilt nemen kan je beter boven aan op de tribune zitten. beter overzicht en makkelijker te filmen (als er natuurlijk niemand plots opstaat en doodleuk voor je camera komt langslopen Boos! )) Ikzelf zal wel een paar keren moeten afdalen aangezien ik ook foto's wil nemen. Voordeel daarvan is als je 2 bent kan er altijd eentje je plaats vasthouden.

Dat worden bijna slapeloze nachten de komende tijd. Radetzky's Rontgen foto's waren tiptop in orde. OK dan! ze wachtten nog enkel op de uitslag van het cornage- en sperma onderzoek. Ik denk dat ze dit ondertussen wel al zullen hebben ontvangen. Aangezien ze dit ons vrijdag toen we belden vertelden.

Dees

Berichten: 18921
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 15:28

Spannend Petra!
Of ik er bij kan zijn is nog af te wachten, gezien mijn nare val van dinsdag en de geklutste hersencelletjes als gevolg...Verdrietig
Ik had iig wel heel graag willen komen, en heb het nog niet helemaal opgegeven...moet nog wel met vriend in overleg Nagelbijten / Gniffelen

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 15:48

hé dat is jammer, veel rusten Dees de komende dagen. Dan voel je je tegen zaterdag misschien stukken beter. De keuring van de jonge hengsten is pas rond 13.30u of zo, mocht je enkel daarvoor komen dan hoef je niet perse halverwege de nacht je bed uit. (hoewel vanuit Friesland, weet dus niet hoeveel uur je moet rijden). Persoonlijk zou ik waarschijnlijk half dood moeten zijn voordat ik zou thuis blijven.

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 16:50

Ik kom ook *LOL* samen met een vriendin..

Toeminste als ik Ermelo kan vind.. En dan nog de plek waar de show gehouden word Bloos

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 22:22

Roxxie schreef:
Ik kom ook *LOL* samen met een vriendin..

Toeminste als ik Ermelo kan vind.. En dan nog de plek waar de show gehouden word Bloos


Op www.knhs.nl staat vast wel een routebeschrijving.

gomir

Berichten: 25543
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:57

En anders weet ik het ook wel
Je komt over de A1 neem ik aan(vanaf Soest).

Dan neem je de afslag garderen en je houdt de richting garderen aan Op een gegeven moment kom je door het dorp, op een soort T-splitsing ga je rechtsaf en dan volg je die weg. Na het dorp(is nog best wel een aardig stuk) ga je op de rotonde linksaf(driekwart) en dan is het KNHS-centrum op een gegeven moment aan je rechterhand Daar staat ook een ANWB-bord

Dit is wel uit mijn hoofd, wij komen altijd vanaf de andere kant, maar toevallig ben ik vrijdag via de A1 gereden Knipoog

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 10:17

routeplanners zat op het internet. www.route.nl is een goeie.

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 10:22

sorry foutje het is www.routenet.nl. Ik mag zeggen dat dit wel een van de beste is.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 14:41

ikkan er zelf helaas niet bij zijn dit jaar!
Als jullie Bachelor of Bonaparte voorbij zien komen..zouden jullie daar voor mij wat leuke plaatjes van willen schieten please? Knipoog

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 14:52

Ah dank je wel voor de route beschrijving!!
Zal er ook nog 1 van het internet trekken en dan komen we er vast wel...

Dees

Berichten: 18921
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 15:28

14.55 uur RIJPAARD HENGST RUBIQUIL 087, HEXAGON’S ROUMANDA 088, HEXAGON’S ALLRIGHT 123
RUBY’S RADETZKY 058.

Sjemig: dat wil ik niet missen Verdrietig
Ik ben idd nog niet half dood; ik ga vanavond echt 'in petaer' met de vent (hij rijdt; ben ik nog fris in Ermelo).....Dat wordt lief zijn de rest van de dag.... Knipoog

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 15:29

petraaken schreef:
hé dat is jammer, veel rusten Dees de komende dagen. Dan voel je je tegen zaterdag misschien stukken beter. De keuring van de jonge hengsten is pas rond 13.30u of zo, mocht je enkel daarvoor komen dan hoef je niet perse halverwege de nacht je bed uit. (hoewel vanuit Friesland, weet dus niet hoeveel uur je moet rijden). Persoonlijk zou ik waarschijnlijk half dood moeten zijn voordat ik zou thuis blijven.



foutje van mijn kant. 3de bezichtingshengsten starten om 12.45u ipv 13.30u zoals hierboven gemeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 15:29

Ik wilde ook graag gaan, ondanks dat ik een afspraak heb die ik denk ik wel kan verzetten. Maar ik ben de hele dag al beroerd.......................... Verdrietig

Dees

Berichten: 18921
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 15:32

Och gutjes Pipo: alle opwinding het beste van je gevraagd, en nu geveld? Niet zo mooi! Vergeet niet Beerenburg tot je te nemen; probaat Fries wonderelixer ter herstel ende vermeack Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 15:37

Dees schreef:
Och gutjes Pipo: alle opwinding het beste van je gevraagd, en nu geveld? Niet zo mooi! Vergeet niet Beerenburg tot je te nemen; probaat Fries wonderelixer ter herstel ende vermeack Ach gut


Zal het eens proberen. Maar hoe is het met jou hoofd ?

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 15:49

vreesde vannacht effe dat ik ook in de lappenmand ging belanden. Halve nacht beroerd geslapen omdat ik meer koud had dan warm. Heb dan maar een tweede schapenvel op mijn bed gelegd. Kreeg eindelijk warm dan en dus lekker geslapen. heb vandaag nog wel koude rillingen maar ik hoop echt dat het niets is. Aspirine, of ik weet niet welk anti-griep middel nemen om jullie recht te houden hoor want ik denk echt dat het dit jaar meer dan de moeite loont om te gaan kijken. Rubels verschijnt ook in de baan in een Kur op muziek.

Dees

Berichten: 18921
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 15:54

Ook Petraaken geveld door opwinding Haha!

Ik mag wel een kofferbak vol Beerenburg naar ERmelo brengen. Schijnt ook goed te zijn tegen kopfschmertzen En Harry rijdt toch Nagelbijten / Gniffelen

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 16:05

ik zit inderdaad verschrikkelijk in spanning. Hopelijk kan ik mijn hoofd er vanavond bij houden als ik moet rijden met Sultana. Heb nog net geen diaree. Thuis zijn alle video batterijen opgeladen of aan het opladen ben bezig met mijn batterijen voor het fototoestel hier op mijn werk aan het opladen. 4 cassettes zitten er al klaar + video batterijlader voor in de auto ligt ook al klaar.

Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 17:18

Ik wil eigenlijk ook wel graag komen Bloos
Maar alleen is ook maar alleen dus maar eens
rondvragen of er nog iemand met me mee wil Schijnheilig Haha!