[GZ] deze ruinen: Ebert, Floris, Hendo, Jasin

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LuvdaTossa

[GZ] deze ruinen: Ebert, Floris, Hendo, Jasin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 16:19

Naast deze zoektocht: [FA] [GZ] deze merries: Desina, Gerdina, Klasyna, Osina

ben ik ook op zoek naar de ruinen en hengsten van de merrie Zysina (Goudsmid x Sinaeda) Het gaat om de volgende ruinen/hengst (allen KWPN type RP):

Ebert (v. Oldenburg) geb. 6 mei 1986. Stokmaat 1.66 m en hij is een vos. Hij is opgenomen in het veulenboek en is een ruin.

Floris (v. Oldenburg) geb. 20 april 1987. Zijn kleur is vos. Zijn gegevens uit de sport zijn: Dressuur B + 9 (laatste gegevens 10 augustus 1991) en Springen M + 12 (laatste gegevens 18 september 1993). Hij is ook opgenomen in het veulenboek en is een ruin.

Hendo (v. Actueel) geb. 16 maart 1989. Zijn kleur is bruin. De laatste sportgegevens van Dressuur zijn L1 + 5 (laatste gegevens van 24 april 1994), Springen L + 4 (laatste gegevens van 12 mei 1994). Hij is opgenomen in het veulenboek en is een ruin.

Jasin (v. Doliart) geb. 26 april 1991. Zijn kleur is bruin. De sportgegevens van hem zijn: Dressuur B (laatste gegevens van 11 mei 1996) en Springen L + 4 (laatste gegevens van 3 augustus 1997).

Wie herkent de namen van deze ruinen/hengst en misschien in combinatie met kleur o.i.d. Of wie is deze namen eens op startlijsten tegen gekomen? Maak dan contact met mij! Dit geld ook nog steeds voor de merries Haha!

Ze zijn allen geboren bij de Gebr. Hoekstra te Suameer.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 10:03

Niemand die deze paarden herkent? Ook niet de namen in combinatie met de sportgegevens? Niemand op club die één van deze paarden heeft? Of zou ik het toch maar verplaatsen moeten van FA naar AM, WD of VMR?

Amanda
Hoofd Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 15:48

Ik ken wel een Floris. De leeftijd komt ongeveer overeen, maar het is een bruine, geen vos. Hij staat op de manege waar ik gereden heb, als pensionpaard. Hij is van Ron Emaar.
Pb eens naar Liesjuh. Zij loopt daar stage en kan je misschien wel verder helpen. Als je tenminste interesse hebt.
Ik weet verder niets van Floris.

≈≈≈ ...paarden zijn de spiegel van onze ziel... ≈≈≈
★ Jim ★ L4+15

Hoe komt het dan toch dat ik zo'n eigenwijs stuk vreten heb? :')
Bijrijdster gezocht: http://www.bokt.nl/markt/ad/422314/bijr ... -haflinger

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie