[GZ] deze ruinen/hengst:Lancier, Martijn, Promotor

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LuvdaTossa

[GZ] deze ruinen/hengst:Lancier, Martijn, Promotor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 16:19

Naast deze zoektocht: [FA] [GZ] deze merries: Desina, Gerdina, Klasyna, Osina

ben ik ook op zoek naar de ruinen en hengsten van de merrie Zysina (Goudsmid x Sinaeda) Het gaat om de volgende ruinen/hengst (allen KWPN type RP):

Lancier (v. Rivaal) geb 1 mei 1993. Hij is een schimmel en als vos ter wereld gekomen. Hij is ingeschreven in het veulenboek en is een ruin. Zijn sportgegevens zijn: Dressuur L1 + 4 (laatste gegevens 6 september 1998) Springen B + 10 (laatste gegevens 13 november 1998)

Martijn (v. Rivaal) geb. op 9 mei 1994. Hij is een schimmel en als bruine ter wereld gekomen. Hij is ingeschreven in het veulenboek en op dit moment een ruin. Zijn sportgegevens zijn Dressuur Z2 + 12 (gegevens van 30 maart 2002) en Dressuur NHS ZZZ + 4 (gegevens van 5 april 2003). Dit onder Eline Sweenen, maar hoe kan ik met haar in contact komen? Kent iemand haar?

Promotor (v. Faram) geb. 27 mei 1997. Hij staat ingeschreven in het veulenboek en staat nog als hengst geregistreerd, dit kan natuurlijk veranderd zijn! Hij is bruin van kleur. Zijn gegevens in de sport: Dressuur M1 + 8 (gegevens van 27 juni 2003) en Springen L + 1 (gegevens van 27 januari 2002)

Wie herkent de namen van deze ruinen/hengst en misschien in combinatie met kleur o.i.d. Of wie is deze namen eens op startlijsten tegen gekomen? Maak dan contact met mij! Dit geld ook nog steeds voor de merries Haha!

Ze zijn allen geboren bij de Gebr. Hoekstra te Suameer.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 09:58

Niemand herkent ze? Niemand weet hoe ik wel bij de eigenaren terecht kan komen? Er zijn nog hele actuele gegevens! Of zou ik ze bij WD moeten plaatsen?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie