morgen naar de hengstenkeuring met onyx!!!(shet)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hebrino

Berichten: 356
Geregistreerd: 29-11-02
Woonplaats: eindhoven

morgen naar de hengstenkeuring met onyx!!!(shet)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 15:53

morgen is het dan eindelijk zover, dan mag Onyx vd Abeele naar de keuring!!!!
vandaag hebben we hem al gewassen en wat fotootjes gemaakt van meneer in het wit
Hij is echt knap zo! Haha!
wanneer de foto's ontwikkeld zijn, zal ik ze hier wel neer zetten! Cheese!

Kaunos

Berichten: 711
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meerssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 15:59

He, wat leuk! Gaat het er eindelijk van komen. En de foto´s ben ik wel benieuwd naar. Zo te horen gaat het wel goed met jullie.

hebrino

Berichten: 356
Geregistreerd: 29-11-02
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 16:02

he nicole! jha idd, wel spannend hoor, maar we zullen zien! Hij is echt knap geworden! mooi in zijn vachtje nu (ik hoop dattie morgen geen krullen heeft, door het wassen) we moeten al om 5.15 vertrekken om op tijd in den bosch te zijn pfff ik denk dat ik nu al naar bed ga Knipoog maar verder gaat het inderdaad heel goed, er wordt nog op gereden, doe lange teugel werk, etc.etc. dus al met al een shet met een super karakter!

Kaunos

Berichten: 711
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meerssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 16:33

Heel erg veel succes morgen enne....wel een verslag van de dag maken he! Ben erg benieuwd hoe het gaat. Ik vond hem altijd al een erg leuke en mooie shet, hij scoort vast goed. En slaap lekker (lukt mij meestal niet als ik zo´n dagje voor de boeg heb).

hebrino

Berichten: 356
Geregistreerd: 29-11-02
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 17:05

jha ik hoop dat ikvannacht ook wel slaap, wordt al de hele week om 4.15 wakker, dus ik ben er al aan gewend Knipoog het verslag van de dag en de fotos komen pas over een week of drie, want ik ga zondag op vakantie en daarna verhuizen Lachen (sorry ff off topic) maar daarom dus,ik hoop dat ik eerder ff online kan, maar daar kan ik niks van zeggen,maar wat ik wel weet, is dát ze komen Knipoog (lekker vaag)

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 17:59

Gaaf!!!!!
Wat voor papier zit er achter? Ik ben wel erg nieuwschierig. Ik wou dat Dennis naar de HK van het NSPS kon. Wij moeten het helaas met het NMPRS doen, al past Dennis veel beter in het fokdoel van het NSPS.

hebrino

Berichten: 356
Geregistreerd: 29-11-02
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 18:10

onyx zn mama is rospearl of transy kr (v helcat of transy) en zn papa is newton v dorpzicht pref.
ik lees idd veel over jou en dennis, leuk wat jullie allemaal doen joh (doe ik ook Knipoog naja bijna allemaal) Onyx heeft tot nu toe, voor zover ik weet, twee veulens, allebei zwart (moeder was ook zwart) in het komende voorjaar verwacht ik er meerdere, die helaas, zonder mijn toestemming zijn verwekt (als ze gezond zijn etc) als je t hele verhaal wil horen, pb ik het je wel ff (er zijn mensen die er anders over denken, en off topic, vandaar), maar leuk dat je geinteresseerd bent!!!!

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 18:30

Mocht Onyx worden goedgekeurd dan vind ik hem zeer interessant voor mijn shetten
Ik ga heel hard voor je duimen morgen. Doe je 's-avonds even een verslagje hier, want ik ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen.
Heel veel succes OK dan!

hebrino

Berichten: 356
Geregistreerd: 29-11-02
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-03 17:35

onyx is helaas afgekeurd.... waarom precies is nog niet helemaal duidelijk, maar de da daar was niet tevreden over zijn beweging :s ik krijg het rapport opgestuurd, dus dan weet ik meer te vertellen... ik baal best wel... als ik hem zelf zo vergelijk met de andere hengten, had ik dit helemaal niet verwacht. hij heeft een veel sprekender uiterlijk dan de meesten, luistert goed, en tja zijn beweging, het is niet echt bijzonder, maar ook niet slecht al zeg ik zelf (maar ja, ik ben niet objectief) we horen het wel... ik houd jullie op de hoogte!

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 18:17

Wat zonde!!!!! Echt jammer. Maar dat heb ik per PB je ook al verteld.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 18:26

He, dat is balen. Ik had zo voor je gehoopt dat hij goedgekeurd zou worden.
Laat je hem nu wel hengst?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 12:37

Echt onwijs balen zeg Lieke!
Het is zon knap ding..

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 10:43

ja das het NSPS....... zonde het is namelijk een knap hengstje om te zien! Maar helaas kijken ze vaak alleen naar de bouw en de bewegingen en niet naar het karakter..... en terwijl ik dat ook een belangrijk punt vind. Ik heb liever dat je shet tijdens een keuring naast je kan staan en los dan dat je hem kort moet houden omdat hij/zij alles mept wat ie tegenkomt..... (heb dat helaas te vaak gezien)