Foto Bayard hengst

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anita

Berichten: 2155
Geregistreerd: 18-10-01

Foto Bayard hengst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 21:26

Wie heeft er voor mij foto's van deze hengst. vader is Baccarat

gomir

Berichten: 25545
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:06

Hij staat bij mij niet meer in de hengstenboeken(vanaf 2002). (teruggetrokken tbv sport)
Karin heeft vast nog wel wat info over hem, haar hengstenboeken lopen wat verder terug

Ik meen dat de goedgekeurde hengst Boy een kleinzoon van hem is(v. Byran). Deze hengst was dacht ik Z1-kampioen op de jaarlijkse NRPS-wedstrijd en had ook wel leuk gesprongen. Op de hippiade heeft hij in het M2 heel leuk meegelopen zo uit mijn hoofd
(Ik volg de ponyhengsten niet zo heel nauwkeurig Bloos )

anita

Berichten: 2155
Geregistreerd: 18-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 22:14

Bedankt voor je informatie.Gr.Anita

Anne_GTI

Berichten: 18206
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:41

Hee, die ken ik heel goed, alleen heb ik er helaas geen foto's van. Hij is nl. gefokt door een kennis van me en de volle zus en broer van hem heb ik zadelmak gemaakt. Het is toch een pony in de E maat? Bruin met wat wit aan het hoofd (bles) en benen. Was wel een fijn dier om mee te werken, heb hem overigens alleen maar een beetje gelongeerd om er wat meer spieren op te krijgen voor de keuring. (was blijkbaar goed gelukt want hij werd goedgekeurd Haha! ) Snapte het niet helemaal omdat het papier van moeders kant niet volledig was. Maar goed, er loopt dus ook nog een volle zus van rond. Deze lijkt er wel een boel op alleen is wat kleiner. (valt in de D maat) De broer was ook nog hengst toen ie verkocht werd maar ik geloof dat dat een prince abdullah was. Hij is verkocht aan iemand die er zijn eigen ponies mee wou gaan dekken.

anita

Berichten: 2155
Geregistreerd: 18-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-03 21:44

Bedankt. Ik heb je een pb gestuurd.