Van de grond ketsende KWPN bloedpaarden op JIM

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Van de grond ketsende KWPN bloedpaarden op JIM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 19:49

Aangezien je het alleen hoort wanneer een bloedbeestje het laat afweten, of wanneer KPWNers een keertje hun dag niet hadden:

MAASTRICHT – Het waren niet de imponerende paarden met een krachtige galoppade en een onbegrensd vermogen die tijdens Jumping Indoor Maastricht de toon aangaven. Nee, de Grote Prijs van Maastricht werd gedomineerd door snelle en vlug van de grond ketsende bloedpaarden. De plaatsen één en twee werden bezet door KWPN’ers met een enorme scheut volbloed in hun pedigree: Authentic (Guidam x Katell xx) met Beezie Madden en Ilian (Zuidhorn x Elan xx) onder Schuyler Riley.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:38

Heeft Hans Eijsvogel dat stukje geschreven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:38

Heeft Hans Eijsvogel dat stukje geschreven?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 20:39

Haha!
Nee, want het kan hem niets schelen van welke hengst ze komen, als ze maar kunnen springen Haha!
Dit is van de hand van Carolien Bruggink.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:47

XX roeleert! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:50

Die authenic heeft het zeker weten van Guidam, en niet van Katell. Die andere weet ik niet, een toevalstreffertje?

Overigens hoor ik steeds meer springruiters die niet teveel engels volbloed meer in hun paard willen.

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 00:35

Hmmm, nou het paard dat ik rijd voert héél veel volbloed en springt onwijs goed. Niet helemaal mooi in de manieren maar wel met zoveel vermogen dat hij overal overheen komt.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Anne_GTI

Berichten: 18197
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 00:56

Duh, als ze maar snel en foutloos aan de finish komen zal het de meeste springruiters een zorg zijn van welke hengst ie afstamt. (of zie ik het nu helemaal verkeerd?)

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 01:27

Ik was daar (jaja Haha!).
Het waren idd de kleine snelle paardjes die het snelst en meestal foutloos rondkwamen.
Ikzelf vond de Julio Mariner XX van Jill Henselwood een erg leuk beestje.
Lekker pittig, supersnel en wendbaar en ook nog eens foutloos Lachen

Liepen een paar hele leuke beestjes bij maar er kwam me toch ene de baan binnen zeg! Lips are sealed
Als ze hem uit een of andere manege in een boerengat hadden getrokken had je het ook geloofd.
Weet alleen ff niet meer wie erop zat...Verward
En nee, het was niet De Sjiem Tong uitsteken

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 01:36

Ik zou zeggen, kijk naar de winnaars in diverse grandprix. Meestal zit daar ver weg wat volbloed in, maar niet echt dichtbij. Overigens is deze discussie reeds vele malen gevoerd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IndianVegas, Marijkeeee, Nina1999, Pantykous, Sewri en 111 bezoekers