wie hebben er een afstemmeling ahoi?

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ducky

wie hebben er een afstemmeling ahoi?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-03 20:38

heey allemaal ik heb een amstemmeling ahoi gehad jammer genoeg is die er nie meer Huilen maar ja , hij was zwart bond heel leif , een echte tuiger maar reed hem ook onder eht zadel snoepje wwas hij
ik mis hem wel erg Verdrietig xxjes kath

heey allemaal. ik ben helemaal gek van paarden maar ja , lees je toevallig dit en heb je een tinker of een kwpn paard stuur ff wat is gezellig kunne we verichtjes sturen nou xxxxjes mij kath.

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 15:53

bij ons op de club loopt een ahoi, best een leuk beest, meergelders, geen tuigertypje, loopt M dressuur

De meeste vrouwen prefereren schoonheid boven intelligentie,
omdat ze weten dat de meeste mannen beter kunnen zien dan denken..:+

ducky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-03 23:17

ooh ja leuk voor je. die van mij was meer een tuigertje

heey allemaal. ik ben helemaal gek van paarden maar ja , lees je toevallig dit en heb je een tinker of een kwpn paard stuur ff wat is gezellig kunne we verichtjes sturen nou xxxxjes mij kath.

Cute

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 18:07

Ik heb ook (al weer wat jaartjes terug) een Ahoy gehad, Ivo genaamd. Een zwarte ruin, was meer een basis paard type.
Een super braaf dier (waar de Ahoy's ook om bekend staan) kon je een kanon naast af kon schieten, schrok echt nergens van.
Helaas was hij wel behoorlijk flegmatiek.

30-3-2015: merrieveulen v Governor STR x Elite Sport NMK v San Remo x Elite sport v Flemmingh.

ducky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 20:07

ooh ja leuk. voor je , ja die van mij schok ook nergens van maar kon onder het zadel alleen behoorlijk gaan tuigen dan was je neit blij want dan was hij neit te houden. maa rja het is altijdt goed gegaan haha

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie