9 Heartbreaker zonen aangewezen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 22:50

Citaat:
Maar de massa heeft er geen verstand van (kijk maar wat ze op concours bij hebben) dus de massa moet je ook nooit vanuit gaan.

Nounou, heeft niet allemaal met verstand te maken, niet iedereen heeft het geld op de rug groeien Lachen


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 22:53

adriana schreef:
Waarom nou weer, er wordt net vertelt dat er niks goeds bij zat vandaag!
De fokkers maken de kwaliteit en bieden 'kwaliteit' aan, de paarden komen niet uit zichtzelf naar Ermelo!


Door wie wordt dat gezegd, wacht nu maar gewoon de wat neutralere berichtgeving af en hou eens op met dat gehak op de fokkers in het algemeen die allemaal domme geblindoekte koeien zouden zijn die achter een verkeerd beleid aanlopen.

Een fokker kan je afrekenen op zijn fokproducten, maar het is geen prototype waar je een etiket op kan plakken.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 22:56

Sarabande,

Je fokt zelf niet met Kwpn hengsten of wel? Sarabande is toch een buitenlands product? Mag ik vragen waarom jij destijds voor die hengst gekozen hebt?

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 22:59

Ze rekenen het wel af op de fokkers.
25 % gaat door of is sterwaardig.

En dan is men pas bij de eerste bezichtiging.
Het valt toch iedereen op dat er weinig sterren worden uitgedeeld.

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:00

Pipo schreef:
Sarabande,

Je fokt zelf niet met Kwpn hengsten of wel? Sarabande is toch een buitenlands product? Mag ik vragen waarom jij destijds voor die hengst gekozen hebt?


Waarom moet er weer op de persoon gespeeld worden (als ik naar de rsultaten van karels fok vraag valt iedereen over me heen)

Als je het echt interesseerd kan dit ook per pb!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:01

Pipo schreef:
Sarabande,

Je fokt zelf niet met Kwpn hengsten of wel? Sarabande is toch een buitenlands product? Mag ik vragen waarom jij destijds voor die hengst gekozen hebt?


Uy,
ff weten...

KWPN product? De fokker van Silly heeft de moeder van Silly destijds gedekt met Nevado mede omdat hij 100% zeker weten ggk zou worden.
Toen kreeg-ie dat ongeluk, en is bij het kwpn dus nooit meer aan de bak gekomen.
DUS Silly was een blauwe. Maar had net zo goed een echte kunnen zijn Haha!

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:01

Pipo schreef:
Sarabande,

Je fokt zelf niet met Kwpn hengsten of wel? Sarabande is toch een buitenlands product? Mag ik vragen waarom jij destijds voor die hengst gekozen hebt?


Voor de 10e keer geloof ik verwijs ik je naar mijn uitleg bij de fotoserie van Sarabande onder het zadel die ik genoodzaakt zag om te laten plaatsen om jouw geroddel over Sarabande te kunnen weerleggen.
Maar ik wil nog wel even uitleggen dat na 7 jaar onvruchtbaarheid door te veel spoelen, niet drachtig van Lancet en een dood veulen van Krack het geld op was en ik de aanbieding van een vriend aanam om pas te hoeven betalen als er wat stond

Denk je nu dat je ophoudt met dit te vragen???

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:11

Nou bij mijn weten had ik je dit niet eerder gevraagd. En daarnaast..........geroddel??????

Maar goed, voor jou is het destijds dus een financiele keuze geweest om toch niet voor een kwpn hengst te gaan.

Maar ik stop even niet met vragen. Wat is de doorslaggevende keuze geweest om deze hengst uit te kiezen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:13

sarabande"]
[quote="Pipo schreef:
Sarabande,

Je fokt zelf niet met Kwpn hengsten of wel? Sarabande is toch een buitenlands product? Mag ik vragen waarom jij destijds voor die hengst gekozen hebt?


Voor de 10e keer geloof ik verwijs ik je naar mijn uitleg bij de fotoserie van Sarabande onder het zadel die ik genoodzaakt zag om te laten plaatsen om jouw geroddel over Sarabande te kunnen weerleggen.
Maar ik wil nog wel even uitleggen dat na 7 jaar onvruchtbaarheid door te veel spoelen, niet drachtig van Lancet en een dood veulen van Krack het geld op was en ik de aanbieding van een vriend aanam om pas te hoeven betalen als er wat stond

Denk je nu dat je ophoudt met dit te vragen???
[/quote]

Overigens het enige wat ik van Sarabande heb gehoord is dat ze slap achter was. Verder niets, en verder kan ik mij niet heugen dat ik dat soort verhalen heb verteld, en ik heb geen last van geheugen verlies.

Daarnaast zijn de verhalen die JIJ over mensen verteld al helemaal onder de gordel dus........vuur met vuur bestrijden misschien?

Dat 7 jaar onvruchtbaarheid wist ik niet.

En de vraag was niet aanvallend bedoelt, ondanks dat jij zo paranoia bent dat je bij iedereen denkt dat dat wel zo is.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:14

Pipo schreef:
Nou bij mijn weten had ik je dit niet eerder gevraagd. En daarnaast..........geroddel??????

Maar goed, voor jou is het destijds dus een financiele keuze geweest om toch niet voor een kwpn hengst te gaan.

Maar ik stop even niet met vragen. Wat is de doorslaggevende keuze geweest om deze hengst uit te kiezen?


Ja hallo, ik ga ook niet voor een kwpn-er uit financiele overwegingen. Want ze zijn niet duur genoeg, hoe kan dat nou ooit iets worden?

Doe mij maar Rohdiamant, en ik kan nog aan wat rietjes Rubinstein komen.
Of we doen raar en gaan voor Balaton, Kubinec of misschien wel een:

FOXTROTTER.

Kom even op, please.

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:15

Missouri"]
[quote="Pipo schreef:
Sarabande,

Je fokt zelf niet met Kwpn hengsten of wel? Sarabande is toch een buitenlands product? Mag ik vragen waarom jij destijds voor die hengst gekozen hebt?


Uy,
ff weten...

KWPN product? De fokker van Silly heeft de moeder van Silly destijds gedekt met Nevado mede omdat hij 100% zeker weten ggk zou worden.
Toen kreeg-ie dat ongeluk, en is bij het kwpn dus nooit meer aan de bak gekomen.
DUS Silly was een blauwe. Maar had net zo goed een echte kunnen zijn Haha!
[/quote]

Nogmaals............het is geen aanval, ik heb juist gehoord dat Sarabande een erg leuk paard was. Heb haar laatst zelf een aai over der snoet gegeven. Maar ik ben gewoon nieuwsgierig waarom mensen kiezen voor een bepaalde hengst.

Samsam, een vierjarige ga ik niet naar prestaties vragen. Lijkt mij vrij duidelijk dat die niet in overvloed aanwezig zijn namelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:18

Dames, laat maar ik hoef het antwoord niet eens te horen. Jammer dat jullie je wederom persoonlijk aangevallen voelen, daar zullen jullie wel een goede reden voor hebben.

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:18

Pipo"]
[quote="_Rick schreef:
Weinig met sport te maken lijkt me ??

.



Wat bedoel je met weinig met sport te maken? Er zijn genoeg goed springende heartbreakers.
[/quote]

Idd Rick, moet je maar is in België komen zien, daar lopen ze dik...

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:19

Pipo schreef:

Samsam, een vierjarige ga ik niet naar prestaties vragen. Lijkt mij vrij duidelijk dat die niet in overvloed aanwezig zijn namelijk.



Ik doelde op het "op de persoon spelen "en gaf, vragen naar de prestaties van karels paarden als VOORBEELD.

Bovendien kan ik me ook vinnige vragen van jou herinneren waarom Saar niet naar keuring en of Pavo is geweest!! (dus wel prestatie)

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:20

Pipo schreef:
Dames, laat maar ik hoef het antwoord niet eens te horen. Jammer dat jullie je wederom persoonlijk aangevallen voelen, daar zullen jullie wel een goede reden voor hebben.


Das lekker makkelijk zeg!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 23:22

Missouri, denk je dat je voor mij een rietje Donnerhall kunt scoren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:23

Ja.............ik heb namelijk last van Alzheimer. En heb weinig behoefte eraan dat ik een normale vraag stel, dat daar wederom geen normaal antwoord op gegeven kan wordne.

Jammer dat jullie altijd iets lezen met gelijk de nekharen omhoog. En dat karel geen antwoord op jou vragen geeft HEEFT NIETS MET MIJ TE MAKEN!!!!!!!
Dus zou ik het zeer op prijs stellen, dat je mij daar niet in betrekt.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:25

Sjuimpje schreef:
Missouri, denk je dat je voor mij een rietje Donnerhall kunt scoren?


Ik heb keine blasse ahnung. Via Amerika kun je nog aan Rubinstein komen.
Laat ik nou in ieder stadje een ander .... hebben.
Dus I'll give it a go... Haha!

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 23:28

Goh Missouri, je kan wel je eigen spermabankje beginnen Haha!
Als je in Amerika Rubinstein gaat halen kan je ook een partijtje Roemer en Contango meenemen, daar is hier echt wel handel voor Party!!

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:30

Pipo schreef:
Ja.............ik heb namelijk last van Alzheimer. En heb weinig behoefte eraan dat ik een normale vraag stel, dat daar wederom geen normaal antwoord op gegeven kan wordne.

Jammer dat jullie altijd iets lezen met gelijk de nekharen omhoog. En dat karel geen antwoord op jou vragen geeft HEEFT NIETS MET MIJ TE MAKEN!!!!!!!
Dus zou ik het zeer op prijs stellen, dat je mij daar niet in betrekt.


Nee maar ik krijg direct van jou een reactie dat ik toch vooral niet arme karel zo persoonlijk aan mag vallen ed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:32

Volgens mij overtrek je de boel.

Ik ben karel niet, en daarom wil ik ook niet aangesproken worden op Karel zijn tekortkomingen.

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:34

Pipo schreef:
Ja.............ik heb namelijk last van Alzheimer. En heb weinig behoefte eraan dat ik een normale vraag stel, dat daar wederom geen normaal antwoord op gegeven kan wordne.

Jammer dat jullie altijd iets lezen met gelijk de nekharen omhoog. En dat karel geen antwoord op jou vragen geeft HEEFT NIETS MET MIJ TE MAKEN!!!!!!!
Dus zou ik het zeer op prijs stellen, dat je mij daar niet in betrekt.


Dom, dom, dom, Pipo, om Hare Koninklijke Bokt Hoogheid Sarabande een pijnlijke vraag te stellen. Naast het feit dat ze dan meteen haar hulptroepen inschakelt, zal er ook nog wel een gele kaart van de moddie volgen. Voortaan, bezint eer ge begint.

Aan het fokken van paarden hebben we een klein boerderijtje over gehouden. Vroeger hadden we een grote.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:35

Sjuimpje schreef:
Goh Missouri, je kan wel je eigen spermabankje beginnen Haha!
Als je in Amerika Rubinstein gaat halen kan je ook een partijtje Roemer en Contango meenemen, daar is hier echt wel handel voor Party!!


Haha! Haha!
Kan ik ook Armani meebrengen, kun je een NMK tuigpaardmerrie mee dekken!!!

Luv 'em starzNstripez... Haha!

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:36

Excuseme"]
[quote="Pipo schreef:
Ja.............ik heb namelijk last van Alzheimer. En heb weinig behoefte eraan dat ik een normale vraag stel, dat daar wederom geen normaal antwoord op gegeven kan wordne.

Jammer dat jullie altijd iets lezen met gelijk de nekharen omhoog. En dat karel geen antwoord op jou vragen geeft HEEFT NIETS MET MIJ TE MAKEN!!!!!!!
Dus zou ik het zeer op prijs stellen, dat je mij daar niet in betrekt.


Dom, dom, dom, Pipo, om Hare Koninklijke Bokt Hoogheid Sarabande een pijnlijke vraag te stellen. Naast het feit dat ze dan meteen haar hulptroepen inschakelt, zal er ook nog wel een gele kaart van de moddie volgen. Voortaan, bezint eer ge begint.
[/quote]


Je hebt gelijk Excuseme..........er zijn topics waar het een stuk gezelliger is. Haha!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 23:37

Pipo"]
Ik ben karel niet,
[/quote]

Ik denk dat je nu moet juichen

[quote="Pipo schreef:
en daarom wil ik ook niet aangesproken worden op Karel zijn tekortkomingen.


Dan ben je nog wel ff bezig

Haha!

sorry, flauw.

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers