Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gem schreef:Is het dan dus zo dat het stamboek Sachsen Anhalt nu dus geen zelfstandig stamboek meer is, maar op gegaan is in het Pferdenzuchtverband Sachsen - Thüringen?
Gem schreef:Ik denk dat laatste, dus toch een apart Sachsen - Thüringen Verband en een Sachsen - Anhalt Verband? Ingewikkelde toestand.
Gem schreef:Is ook zo, maar ik vroeg me af wat ik zou zeggen als iemand vraagt wat voor een ras mijn paard is. Heb tot nu toe steeds maar gezegd: "Een Duits-gefokte KWPN'er" (in DL gefokt, maar ouders zijn beiden KWPN)
ceasario schreef:Wij fokken ook warmbloeds..vroeger lieten wij die bij het KWPN registreren en nu al weer 12-13 jaar bij het Rheinlands-stamboek.
En waarschijnlijk de komende jaren wel weer bij een ander stamboek..Daar al die "stamboeken" cq. registratieburo's in beweging zijn.
Citaat:Informationsveranstaltung am 15.01.2014 – 19.00 Uhr
Rheinland / Hannover
Zu einer Informationsveranstaltung über die Entwicklung und Zukunft der Zusammenarbeit mit dem Hannoveraner Verband laden wir alle Züchter und Interessierten in das Hotel van der Valk in Moers ein.
Die Vorsitzenden, Geschäftsführer und Zuchtleiter beider Verbände werden anwesend sein um Ihnen alle gewünschten Informationen zu geben und Fragen zu beantworten.
Hotel van der Valk
Krefelder Str. 169
47447 Moers
Tel. 02841-1460