JACARDO afstammeling --> eigenaren geef je mening

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

JACARDO afstammeling --> eigenaren geef je mening

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 18:31

hallo allemaal
ik zou van jullie graag willen weten hoe jullie jacardo afstammeling is en of jullie je ervaring met dit beestje willen vertellen en met foto als je die hebt.. ik begin hieronder:

naam: robin
jacardo x obelisk
5 jaar
1.60
b + 5 dressuur

Afbeelding

hier begon hij al wat lekkerder te lopen maar het is ondeugd hij probeerd je erg uit en heefty een moeilijk karakter maar wil altijd voor je werken en is zo onweerstaanbaar zie onderstaande foto

Afbeelding


ik hoop dat jullie hieronder een heleboel afstammelinge nlaten zien!

groetjes melissa

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 22:45

Wij hebben ook een Jacardo-afstammeling op stal, ook een R overigens, dus 5 jaar oud. Het is een leuk paard om te zien en kan lekker bewegen. Hij is M2 met 7 wp en staat heel vaak bovenaan.
Het is geen makkelijk paard maar degene die er op rijdt kan een behoorlijk rondje sturen.

Toevallig had ik 2 weken geleden ook een paard in de ring die me opviel door z'n enorme uitstraling en dat bleek ook een Jacardo te zijn.

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 08:10

dat hebben ze inderdaad gemeen met elkaar dat heeft die van mij ook maar ze zijn inderdaad vrij moeilijk dankjewel voor je reactie

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 00:01

Ze hebben vaak wel uitstraling, maar ik vind het niet de plezierigste dieren om mee te werken. Familieleden via zeoliet vaak ook niet trouwens en elcaro is ook mijn favoriete bloed al niet

Misschien zijn die dieren gewoon niet aan mij besteed, hoewel ik met vlugge intelligente bloedpaarden toch meestal wel een heel eind kom Knipoog
Zou er zelf niet snel een kopen iig (maar ik zoek toch vaak wat meer springengefokt )

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 08:43

ben ik het wel mee eens dat weet je het is ook moielijk bloed waar je moeilijk mee door 1 deur kan maar op moment moet ik afkloppen hij is echt super maja moet je maarkomen kijken:P:P:P