Havel zijn sportprestaties.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 20:27

adriana schreef:
Havel komt uit dezelfde merrielijn als waar de eigenaar van mijn verzorgpaarden mee fokt.
Over de moederlijn van Havel vind je straks meer in de boeken van Dhr. Remijnse merrielijn 069


Dat wist ik helemaal niet.
Een vriendin van mij heeft een Havel uit een Raimond merrie. Haar moeder had ook de volle zus van deze ruin. Een totaal ander type.


Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:31

Ik weet ook alles nog niet zo lang, en ik vind de lijn van Josiane een beetje interessanter Lachen

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Aimee

Berichten: 11795
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 23:07

Havel wordt als het goed is inderdaad WEER door Loes Corsel gereden, nadat hij bij haar was weggehaald op het moment dat ze klaar was voor de overstap naar de Zware Tour. Toen heeft hij een tijd bij Anky op stal gestaan, waar Matthias Jansson hem reed. Een tijd geleden is 'ie weer terug verhuist. Toen heeft Loes Corsel hem nog wel eens Lichte Tour gestart, maar nu ???
Ik heb Havel een tijdje verzorgt toen hij bij Anky op stal stond. Het is een gevoelig paard met verder exact hetzelfde karakter als zijn vader.

Maitu
Berichten: 619
Geregistreerd: 28-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 07:40

Ik heb ooit een Havel gehad, die bokte mij er elke dag bij het opstijgen af...... Boos!
Als je vervolgens weer opstapte, was er niks aan de hand en was hij bijzonder braaf! Raar dier was dat?!

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 13:28

thanks alles info is welkom

Kiekeboe


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: karinna en 56 bezoekers