wie heeft er nog meer een paard van Obelisk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

wie heeft er nog meer een paard van Obelisk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-03 16:05

Vip zn vader is Obelisk, maar vroeg me af wie er nog meer een paard heeft van die hengst? en hoe zijn die karakters/prestaties etc.?


Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:06

Hee wat leuk joh!! Ik ken nog weinig volwassen paarden van Obelisk. Deze zijn nu 3 jaar toch? Ik denk iig dat je die bedoelt. Er is ook nog een hele oude Obelisk (Talisman xx x Amor) maar dan is je paardje al best oud.
Hier op bokt zijn diverse mensen die de merrie dragend hebben van Obelisk nu.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:06

Ik heb een 1,5 jarige en 2,5 jarige hengst van Obelisk uit onze eigen merrie. Ze zijn totaal verschillend. De eerste is echt zijn moeder en de tweede is meer Obelisk. Ze komen zeer binnenkort naar huis en ik ben erg benieuwd hoe ze zijn gegroeid. Ik heb ze namelijk al een paar maandjes niet gezien. Vooral naar de 1,5 jarige ben ik erg benieuwd. Als veulen was hij enorm stoer en echt een druktemaker, maar toen hij afgespeend is heeft hij het niet te best gehad in de groep waar hij terecht kwam. Daarna is hij naar Friesland gegaan waar hij weer goed is opgeknapt. Als ze thuis zijn probeer ik mijn nieuwe digitale camera op ze uit. Als het lukt zal ik foto's plaatsen.

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 16:30

Suzanne F. schreef:
Hee wat leuk joh!! Ik ken nog weinig volwassen paarden van Obelisk. Deze zijn nu 3 jaar toch? Ik denk iig dat je die bedoelt. Er is ook nog een hele oude Obelisk (Talisman xx x Amor) maar dan is je paardje al best oud.
Hier op bokt zijn diverse mensen die de merrie dragend hebben van Obelisk nu.

eh.. vip is nog maar een jaarling Schijnheilig

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 16:35

Vip kan best wel een druktemaker zijn, maar hij is wel heel braaf en went snel aan dingen(de jaarling die ernaast staat is panisch van dekens etc. en hij vind het juist grappig, hij snuift een keer en gaat er dan op af om aan te ruiken). hij is dus dat bruine paardje in mn profiel, zal binnenkort nog wel nieuwe foto's hierop zetten(deze week heb ik nog nieuwe gemaakt).

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:38

ikikikik hahahaha mijn ruitnej is ontzettend eigenwijs moeilijk maar super tof! jacardo x obelisk!

Just Beleve and HOPE

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:40

boeflover schreef:
Vip zn vader is Obelisk, maar vroeg me af wie er nog meer een paard heeft van die hengst? en hoe zijn die karakters/prestaties etc.?


prestaties zijn super paardje is heel druk met eigenzinnig karakter kan weken super zijn wikl hard werken en protesteert ineens en doet niets meer maar gaat in de ring altijd voor je! hebbe nu in 3 wedstrijde 5 winstpunte zijn erg tevrede..

hij is 1.61 en 4 jaartjes oud...

Just Beleve and HOPE

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 23:27

Citaat:
ikikikik hahahaha mijn ruitnej is ontzettend eigenwijs moeilijk maar super tof! jacardo x obelisk!

Ik denk dat dit een andere Obelisk is.
Volgens mij is de Obelisk achter jouw paardje een Talisman x Amor, klopt dit? Ik dacht dat Vip van de jongere Obelisk is, namelijk
Matador x Clavecimbel.

Citaat:
Vip kan best wel een druktemaker zijn, maar hij is wel heel braaf en went snel aan dingen(de jaarling die ernaast staat is panisch van dekens etc. en hij vind het juist grappig


Dat heeft Vaneldi ook. Het is een druktemaker, maar hij is super brutaal en nergens bang voor.
Toen hij een paar uurtjes oud was mocht hij voor het eerst met zijn moeder naar buiten. Hij rende direct de wei rond en han geen oog voor zijn moeder. Onze merrie was helemaal is paniek en rende achter Vaneldi aan. Hij heeft toen wel even op zijn kop gekregen van zijn moeder. Hij was ook al erg vroeg met het tegen zijn moeder op springen, onze merrie was hem al snel een beetje zat. Ook toen hij nog niet eens geboren was was het al een druktemaker. Het was de laatste maanden zelfs zo erg dat de merrie vrij regelmatig buikpijn had.
Unigun, onze 2,5 jarige was juist het tegenovergestelde. Hij was de eerste weken erg slap en ging geen meter bij zijn moeder vandaan, hij is nu nog steeds zo rustig en makkelijk.

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:55

Vora schreef:
Citaat:
ikikikik hahahaha mijn ruitnej is ontzettend eigenwijs moeilijk maar super tof! jacardo x obelisk!

Ik denk dat dit een andere Obelisk is.
Volgens mij is de Obelisk achter jouw paardje een Talisman x Amor, klopt dit? Ik dacht dat Vip van de jongere Obelisk is, namelijk
Matador x Clavecimbel.

Citaat:
Vip kan best wel een druktemaker zijn, maar hij is wel heel braaf en went snel aan dingen(de jaarling die ernaast staat is panisch van dekens etc. en hij vind het juist grappig


Dat heeft Vaneldi ook. Het is een druktemaker, maar hij is super brutaal en nergens bang voor.
Toen hij een paar uurtjes oud was mocht hij voor het eerst met zijn moeder naar buiten. Hij rende direct de wei rond en han geen oog voor zijn moeder. Onze merrie was helemaal is paniek en rende achter Vaneldi aan. Hij heeft toen wel even op zijn kop gekregen van zijn moeder. Hij was ook al erg vroeg met het tegen zijn moeder op springen, onze merrie was hem al snel een beetje zat. Ook toen hij nog niet eens geboren was was het al een druktemaker. Het was de laatste maanden zelfs zo erg dat de merrie vrij regelmatig buikpijn had.
Unigun, onze 2,5 jarige was juist het tegenovergestelde. Hij was de eerste weken erg slap en ging geen meter bij zijn moeder vandaan, hij is nu nog steeds zo rustig en makkelijk.


ehm ja klopt Verward

hahaha dat wist ik niet dat er meerdere waren...

Just Beleve and HOPE

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 15:10

mesastamp"]
[quote="Vora schreef:
Citaat:
ikikikik hahahaha mijn ruitnej is ontzettend eigenwijs moeilijk maar super tof! jacardo x obelisk!

Ik denk dat dit een andere Obelisk is.
Volgens mij is de Obelisk achter jouw paardje een Talisman x Amor, klopt dit? Ik dacht dat Vip van de jongere Obelisk is, namelijk
Matador x Clavecimbel.

Citaat:
Vip kan best wel een druktemaker zijn, maar hij is wel heel braaf en went snel aan dingen(de jaarling die ernaast staat is panisch van dekens etc. en hij vind het juist grappig


Dat heeft Vaneldi ook. Het is een druktemaker, maar hij is super brutaal en nergens bang voor.
Toen hij een paar uurtjes oud was mocht hij voor het eerst met zijn moeder naar buiten. Hij rende direct de wei rond en han geen oog voor zijn moeder. Onze merrie was helemaal is paniek en rende achter Vaneldi aan. Hij heeft toen wel even op zijn kop gekregen van zijn moeder. Hij was ook al erg vroeg met het tegen zijn moeder op springen, onze merrie was hem al snel een beetje zat. Ook toen hij nog niet eens geboren was was het al een druktemaker. Het was de laatste maanden zelfs zo erg dat de merrie vrij regelmatig buikpijn had.
Unigun, onze 2,5 jarige was juist het tegenovergestelde. Hij was de eerste weken erg slap en ging geen meter bij zijn moeder vandaan, hij is nu nog steeds zo rustig en makkelijk.


ehm ja klopt Verward

hahaha dat wist ik niet dat er meerdere waren...
[/quote]

ik ook niet eigelijk, anders had ik het er wel bijgezet..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lithya en 153 bezoekers