Verrichtingen Ermelo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 16:11

CGJ12 schreef:
Het kan aan mij liggen en wellicht heb ik niet goed opgelet, maar die "gedoopte" Flemmingh was er toch ook nog bij?


Die moest toch naar huis Verward

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 16:13

ja, in het voorjaar.
Die is nu toch opnieuw aangeleverd?

Albert

Berichten: 5729
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 16:30

[quote="CGJ12]
Het gekke is dat de Amerikanen dit wél blijven doen en zij alleen jubelverhalen hebben........[/quote]

Je moet er dan wel bij vertellen dat die Amerikanen vooral geïnteresseerd in het ouderwetse Gelderse type.
Dáár staat het Gelders type wel volop in de belangstelling.

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 17:28

Volgens het KWPN:

Afgelopen woensdag is Timo Uno (Numero Uno x Damiro) tot het onderzoek toegelaten. De hengst was tijdens het voorjaarsonderzoek doorverwezen naar het najaar.
Inmiddels hebben zes hengsten het onderzoek verlaten. Daarvan zijn de Elmshorn x Rigoletto, de Flemmingh x Belisar en de Indoctro x Purioso doorverwezen naar het voorjaarsonderzoek in 2004.

Het Democraatje x Havidoff is ie er nu wel of niet Verward , die zou tegelijk met Timo Uno aangeleverd worden. Ik wist ook niet dat de Elmshorn x Rigoletto weer vertrokken was, erg jammer was wel benieuwd wat die zou doen. De "gedoopte" Flemmingh was toch de Flemmingh x Ramiro? Is die nu ook verdwenen of heb je die gemist Rick?

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 19:05

Ik ben vandaag geweest,
was erg onder de indruk vna de Sandro Hit x Flemming keur.
wat een gaaf paard is dat zeg Vingers aflikken
het is ook een lief paard op stal, ( we kregen een rondleiding door de stallen)
Vond zelf veel paarden tegenvallen,
liep er een bij die onregelmatig was,
een Krack C X Pion ( geloof ik ) maakte achter vrij kleine passen,
zonde verder een heel leuk paard om te zien.

_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-03 19:33

Citaat:
CGJ12 schreef:
Het kan aan mij liggen en wellicht heb ik niet goed opgelet, maar die "gedoopte" Flemmingh was er toch ook nog bij?


Die moest toch naar huis


Ja sorry, die heb ik ook gezien. Valt heel erg tegen, maar dat wist ik in DenBosch al, slechte rug, dus valt altijd tegen onder het zadel. Geen schim meer van wat ie daar in denbosch liet zien.

De democraat en die numero uno, kwamen 's middags op die woensdag pas binnen, dus nog niet gezien.

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 13:42

67 Numero Uno : Fijn hengstje, mooie bovenlijn, iets klein koppie. Galoppeert fijn, iets weinig afdruk, voorzichtig, mooi scope. Viel me erg mee.

Zijn er nu 2 numero Uno's of 1??


Oeps foutje..stukje vergeten te lezen.. Maar wanneer kun je weer een keer gaan kijken???