Indeling eerste bezichtiging

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Indeling eerste bezichtiging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 15:56

KWPN.
Vanwege het grote aantal opgegeven hengsten – 771 – is het aantal dagen van de eerste bezichtiging met twee dagen uitgebreid.
Op woensdagmiddag 12 november wordt om 14.00 uur een begin gemaakt met de drie jaar en oudere hengsten, die aansluitend onder het zadel gepresenteerd worden na de beoordeling op het harde.
De jonge hengsten zullen op 13, 14, 17 tot en met 22 en 24 en 25 november naar Ermelo komen. Dit jaar zijn de hengsten opgegeven door de eigenaar om beoordeeld te worden als spring- of dressuurpaard. Hengsten die voor beide richtingen zijn aangemeld zijn ingedeeld op de springdagen. Er zal dit jaar royaler worden aangewezen voor het vrij bewegen en vrij springen.

De keuringen beginnen dagelijks om 8.00 uur in de Beatrixhal.met de keuring aan de hand, om plus minus 12.00 uur zal een aanvang gemaakt worden met het vrij bewegen en vrij springen.

Groepenindeling eerste bezichtiging op vader:

Woensdag 12 november
Oudere hengsten
Caretino, Carthago, Cento, Colino, Contender, Emilion, Ferro, Gribaldi, Havidoff, Heartbreaker, Houston, Indoctro, Le Tot de Semilly, Litho, Lord Sinclair, Manhattan, Mermus R, Nourejev, Numero Uno, Paris, Shamane, Turn to Mars xx

Donderdag 13 november
Springen
Zuidhorn, Wellington, Voltaire, Stakkato, Sit this one Out xx, Silvano N, Sandro Hit, Royal Dance, Royal Bravour, Ritual, Quite Easy, Quincy Z, Quinar, Quidam de Revel, Quick Star, Quattro, Quasimodo van de Molendreef, Polydox, Pierrot, Phin Phin, Peter Pan, Perion, Pacific, Ovatio, Osmium, Orlando, Orion Fortuna

Vrijdag 14 november
Springen
Orame, Optimist, Onze Fons, Oliver, Oklund, Ohorn, Odermus R, Nurejew, Numero Uno, Now or Never M, Nourejev, Nothing to Lose, Nobility, No Limit, Niveau, Niagara, New York, Negro, Navarone, Nassau, Namelus R

Maandag 17 november
Dressuur
Weltmeyer, Welt Hit II, Welcome, Variant, Ulft, Triton, Triomphe de Muze, Sunny Boy, Silvano N, Sandro Hit, Royal Dance, Ronaldo, Roman Nature, Rohdiamant, Rilke, Polansky, Pion, Paddox, Osmium, Oscar, Orame

Dinsdag 18 november
Springen
Nairobi, Murano, Metall, Matterhorn, Marlon, Manhattan, Madison, Lux, Lord Sinclair, Libero H, Let’s Go V, Le Tot de Semilly, Larino, Landor S, Lanciano, Lancer II, Lancelot, Koriander, Kojak, Kigali, Karlstad, Karandasj, Kannan, Julio Mariner xx, Jacomar

Woensdag 19 november
Dressuur
OO Seven, Olivi, Obelisk, Nourejev, Negro, Montecristo, Metall, Lux, Lord Sinclair, Londonderry, Lancet

Donderdag 20 november
Springen
Iroko, Ircolando, Indorado, Indoctro, Hors la Loi II, Hold Up Premier, Hinault, Hemmingway, Heartbreaker, Hattrick, Hamlet, Haarlem, Guidam

Vrijdag 21 november
Dressuur
Krack C, Kennedy, Junior STV, Jetset D, Jeraldo, Jazz, Inspekteur, Iglesias, Houston, Highline, Hero, Hemmingway, Havidoff, Gribaldi

Zaterdag 22 november
Springen
Gribaldi (haha!!), Goodtimes, Goldfever, Ginus, Germus R, Garwolin ox, Furore, Fuego du Prelet, French Buffet xx, Flipper d’Elle, Ferro, Farmer, Faldo, Espri, Escudo I, Equador, Emilion, Elmshorn, Democraat, Corrado I, Corland, Coriano Z, Contender, Concorde, Concept, Colino, Chin Chin

Maandag 24 november
Dressuur
Gribaldi, Goodtimes, Friedensfurst, Freestyle, Focus, Florestan I, Flemmingh, Fidermark, Ferro, Farrington, Emilion, Elcaro, Dream of Glory, Donnerruf, Donnerhall, Don Larino, Diamond Hit, Democraat, De Niro, Contango, Cabochon, Cabaret, Biotop, Beluga, Belisar, Apollonios xx, Alabaster, Akribori

Dinsdag 25 november
Springen
Chellano Z, Cento, Celano, Cavalier, Casco, Carthago Z, Carry, Carpaccio, Carolus, Carnute, Caridor, Caretano Z, Cardino, Cardento, Cantos, Camerino, Calvados, Calido, Burggraaf, Baloubet du Rouet, Atlantic, Atego, Arpreggio, Armstrong, Apache d’Adriers, Andiamo, Aligator Fontaine, Aljano, Alabaster, Ahorn, Acorado, Acobat II


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 16:22

Niet zo lachen MissHIS, vorig jaar zat een van de best springende hengsten in Den Bosch ook bij de dressuurgroep Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 16:25

Sandro Hit staat ook bij allebei ingedeeld.

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 16:32

Die Chin Chin is die van stoeterij Maalwater?

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 16:43

Gribaldi zelf is een Trakehner, en dat zijn van ouds her goede springers, dus waarom niet.

Gratis af te halen mooie jonge katten

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 16:47

hanna schreef:
Gribaldi zelf is een Trakehner, en dat zijn van ouds her goede springers, dus waarom niet.


We zullen zien hoe de Grib het doet! Ben benieuwd.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 16:50

hanna schreef:
Gribaldi zelf is een Trakehner, en dat zijn van ouds her goede springers, dus waarom niet.


Nou ja van Oudsher dan he....tegenwoordig vind je ze in de rankings bij t springen niet of nauwelijks terug!!

Culemborg here I come!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 16:53

Grib springen? Volgens mij zijn ze in de war!
Ze weten toch dat ik mijn hengst heb laten castreren!? Tong uitsteken

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 17:14

Waar kun je volledige namen en zo vinden van deelnemende hengsten? Ben bijv. benieuwd of de Landor S zoon Lovis Corinth is.

Aan het fokken van paarden hebben we een klein boerderijtje over gehouden. Vroeger hadden we een grote.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 17:35

Misschien komen die wel in de paardenkrant te staan?
Dat zou wel fijn zijn.

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 19:19

Ben er vrijdag 14 november wel en misschien 13 november.

Gewoon om te kijken overigens Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 20:42

*gaat meteen 17 november vrijvragen* *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 20:57

vrijdag de 14e, denk ik dat ik wel kom en de rest hangt even af van hoe school vindt dat ik wel of niet vrij krijg voor dit soort dingen (in het kader van de opleiding)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 21:53

Maandag de 24e, Cabochon. Ik geloof dat het ook een hengst van een kennis van me betreft; kijken!!!

Albert

Berichten: 5729
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 21:53

vrijdag 21 november Hero (old). Hij is in de eerste bezichtiging uit geknikkerd. Daarom zijn wij met onze hengst er niet bij.(iets steile schouder)
deze staat er wel; de eigenaren willen van hun geld af, of er is echt niets op deze hengst aan te merken. Kan interessant zijn.

3 Gelderse toppers en
Paardengebitsverzorger Klik hier voor mijn website

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 01:00

Maandag 24 november: Diamond Hit.

Ff vrij vragen Lachen.

Anne_GTI

Berichten: 18198
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 02:11

Albert spreekt voor mij in raadsels??? Ikke niet snappe Blond

Ik ga ook nog wel even kijken maar wanneer? Weet nog niet, moet even kijken wanneer ik moet werken.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 08:15

Hij bedoeld Hero zelf, zelf heeft Albert een jonge Hero staan die ze niet aanbieden. Dus hij vraagt zich af of de eigenaren een perfect paard hebben (bij een niet goedgekeurde vader kijken ze nog kritischer) of dat ze gewoon geld teveel hebben. Ik denk dat de eigenaren gewoon veel in het dier zien en of dat nu een realisitische kijk is of niet moet je dan nog maar afwachten. Als eigenaar zie je toch sneller de goede punten dan de slechte.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

nadezda

Berichten: 1852
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 20:09

Ik ga ook 17 november naar de paddoxjes kijken , ik denk net als Jurga *LOL* .
Ben erg benieuwd.

Gr, Nadezda

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 20:23

annegti schreef:
Albert spreekt voor mij in raadsels??? Ikke niet snappe Blond


Hero (Hohenstein x Weltmeyer) zelf is er bij het KWPN in de 1e bezichting uitgegooid, bij het Oldenburger stamboek is hij wel goedgekeurd.
Het KWPN zal een Hero dus niet zo heel makkelijk goed keuren, dan moet het echt een heel bijzonder paard zijn waar ze gewoon echt niet om heen kunnen.
Wij hebben zelf ook een hele mooie Hero die echt super kan bewegen, hij heeft alleen een iets te steile schouder, je moet 3x kijken om het te zien en in de beweging zie je zowiezo niet terug maar toch nemen we de gok niet gezien de financele conseqentie´s.
Een hengst klaar maken en voorbrengen is echt niet goedkoop.

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 20:51

Gail"]
[quote="hanna schreef:
Gribaldi zelf is een Trakehner, en dat zijn van ouds her goede springers, dus waarom niet.


Nou ja van Oudsher dan he....tegenwoordig vind je ze in de rankings bij t springen niet of nauwelijks terug!!
[/quote]

Waar zou de oorzaak zijn, denk je?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 128 bezoekers