Tango

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Tango

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 20:29

Ik heb Tango gister zien lopen tijdens de veulenveiling te Maren Kessel.
Hij werd aan de hand voor gebracht en het leek in draf alsof hij rechtsachter een overactief (...) achterbeen had, de tact was niet goed meer.
Hij had witte bandages om dus het viel extra op.
Na de 4 hengsten kwamen alle hengsten terug voor n 'ereronde' en ineens waren de witte bandages af bij Tango........... Verward Het viel nu dus een stuk minder op.

Is dit vaker opgevallen? of had hij zn 'dagje niet'?

She's my lady Lovers


Suzanne F.

Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:35

Ik denk dat hij zijn dagje niet had of geblesseerd was, want ik heb het nog nooit bij hem gezien en ik heb hem regelmatig los zien lopen...

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 22:31

Ik heb hem regelmatig zien lopen en toen was ie super! Misschien zat een bandage te strak??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 00:08

Dé Tango?? Misschien was het gezichtsbedrog of irritatie ergens. De keren dat ik hem heb zien lopen, had hij dat niet namelijk.
Knap peerd he?

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 13:54

Vond m heel gaaf ja!
Maar hij liep niet correct helaas, Vincent was aant filmen dus ik durfde niks te zeggen en toen hij zn camera uit had gezet begon hij er zelf over. Er waren dr meer die het zeiden.
Staat ie bij Joop??

She's my lady Lovers

Suzanne F.

Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 16:36

Ja hij staat bij Joop. Ik denk dat ze het zelf ook wel gezien hadden daar. Joop wil geen onregelmatige hengst showen.

Kan een kleine dekblessure zijn?!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 19:34

als dat zo was had ie daar niet gelopen, ik houd het op een te strakke bandage!

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 20:59

GribaldiFAN schreef:
als dat zo was had ie daar niet gelopen, ik houd het op een te strakke bandage!


Die mensen hebben al 1000en bandages omgedaan, en met lappen eronder zitten ze niet snel te strak.
Er zat n halfuur tussen de twee rondes dus tijd zat om nieuwe om te doen.

Ik blijf t vreemd vinden.....

She's my lady Lovers

ArieI
Berichten: 57
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 14:53

De benen van tango waren opgeschoren die dag en van dat rechterachterbeen was de huid heel erg geiriteerd, daardoor reageerde hij zo heftig op de bandage die erom zat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 19:38

Dat is dan een slechte beurt voor degene die hem geschoren heeft, jammer. Wel fijn dat er niks met hem is.

Suzanne F.

Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 12:14

ArieI schreef:
De benen van tango waren opgeschoren die dag en van dat rechterachterbeen was de huid heel erg geiriteerd, daardoor reageerde hij zo heftig op de bandage die erom zat.


Goh wie zou dat nou gedaan hebben?? Wie scheert er altijd bij Joop??? Schijnheilig
Vind het sowieso niet slim en niet mooi trouwens om diezelfde dag de benen te scheren maar ja..
Foutje bedankt..... Knipoog

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 12:17

Het ene paard kan er heftiger op reageren als de andere, dus hoeft niet persee met de 'scheerder' te maken te hebben.
Maar persoonlijk vind ik het inderdaad mooier als het een kleine week voor 'het optreden' gebeurt.
Maar goed, weer een misverstand uit de wereld die Bokt heet Haha!

Suzanne F.

Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 12:20

Sjuimpje schreef:
Het ene paard kan er heftiger op reageren als de andere, dus hoeft niet persee met de 'scheerder' te maken te hebben.
Maar persoonlijk vind ik het inderdaad mooier als het een kleine week voor 'het optreden' gebeurt.
Maar goed, weer een misverstand uit de wereld die Bokt heet Haha!


Juist daarom moet je dat nooit diezelfde dag doen, bij sommige paarden pakt het daarnaast soms ook heel lelijk uit vlak na het scheren. Ik doe de benen altijd een week van te voren en de oren enzo de dag ervoor.

Maar ja, gelukkig mankeert ie niks verder... Lachen

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ptl4ever en 140 bezoekers