Wat vinden jullie van de hengst Sheraton?

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LuvdaTossa

Wat vinden jullie van de hengst Sheraton?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 12:41

Er is bij ons in de buurt een discussie geweest over de hengst Sheraton.

Iemand hier ervaring met deze hengst? En/of informatie over zijn nakomelingen?

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 14:52

he hele leuke hengst ik had er ook een topic gestart wie heeft er nakomlingen van indoctro staat ook een stukje van hem bij moet je maar ff kijken

Anja85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 16:51

Hey,
Sheraton vind ik ook inderdaad een hele gave hengst!!!
Ik heb stagegelopen op de hengstenhouderij waar hij staat, maar in de omgang is hij absoluut nog niet de makkelijkste hoor!!!!!!! Maar hij kan wel super springen!!! Schoonouders van mn baas hebben er dit jaar een veulen van, en mijn baas heeft er dit jaar ook mee gedekt!!!
Ik denk dat Sheraton het nog wel ver gaat schoppen!!
K heb nog wel een stukje info over hem, maar dan moet je maar ff een pb sturen als je geinteresseerd bent oké?
Groetjes

Candidat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 18:07

Sheraton is een geweldige hengst, helemaal mijn type paard! Ik heb helaas nog geen nakomelingen van hem in het echt gezien maar die zie ik volgend jaar wel op de hengstenshow, denk ik. Ik hoop dat zijn nakomelingen net zo goed worden als Sheraton zelf, maar dat hangt natuurlijk ook van de merrie's af...

.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 18:53

Ik heb met Star Sale een zoon van Sheraton gezien, hij is voor 13 duizend weg gegaan, geloof ik. Was een mooi veulen maar niet een echte Topper met hoofdletter.

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 19:22

Ik heb de hengst nog niet gezien maar wel 3 nakomelingen; plaatjes!! en best goed lopen.

She's my lady Lovers

xtvax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 08:39

Ik heb dit jaar geprobeerd mijn merrie drachtig te krijgen van Sheraton. Helaas is dit niet gelukt. Ik vind Sheraton een hele mooie stoere hengst. Bloed voering is super, of hij het daadwerkelijk gaat maken moet natuurlijk nog blijken. De veulens die ik gezien heb vind ik zeer aantrekkelijk. Ik baal dus ook flink dat mijn merrie niet drachtig is geworden.

_Rick

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:17

Ik ben er persoonlijk weer niet zo gek van. Heb de hengst gezien in Den Bosch afgelopen jaar bij de jonge hengsten. En sprong zoals ik dacht dat ie sprong gezien zijn bouw. Vind hem voor een springpaard gewoon niet goed gebouwd, veel front, wat weke rug, korte schoft. En sprong in Den Bosch met de 'kop erop', en de buik naar beneden, weliswaar de kont spectaculair de lucht in, maar daar heb je weinig aan.

Paar veulens van gezien, veel hetzelfde, veel front, weinig rug....wel zeer chique denk ik voor veel mensen.

.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie