ik zoek mijn fjord

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

ik zoek mijn fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-03 14:30

Hallo allemaal!

Ik ga toch eens een poging wagen om te vragen of iemand mij kan helpen?! Ik zoek namelijk mijn oude fjord!

Uhm hij moet nu ongeveer 13 jaar oud zijn denk ik... Hij kwam uit de hengst Arin en de merrie Graffitti. Die wijzelf hadden. Op de keuring is hij reserve kampioen geweest toen hij veulen was. Wij hebben hem MArin genoemd. Kan nu inmiddels anders zijn. Ik heb degene waar aan hij verkocht was gevraagd waar hij heen was maar dat wist hij niet meer hij zou op een manege kunnen staan in Nederland. Jaaaa gelukkig zijn er niet zoveel ssjesus! Huilen

Nou ik hoop dat iemand mij kan helpen. By the way stamboek had ikook gebeld maar nee hij stond nog op onze naam Verward Doei doei

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 16:07

Plaats eens een opreopje op de stamboeksite, of de thier site.
Of nog andere fjordens sites?

CaylinnMae
Berichten: 2936
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 17:37

Als hij Marin heet en de naam in met de goede letter van het stamboek gekozen, dan zou hij nu 11 jaar moeten zijn, aangezien het jaar 1992 met een M begint voor de Fjorden. Mijn merrie Marga is nl. ook 11 jaar. Als hij niet is overgeschreven, dan is het idd erg moeilijk om hem te vinden...

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-03 19:07

Ja klopt dan wel dat hij 11 jaar is denk ik sorry! Het is zeker moeilijk om hem te vinden...

jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 23:27

Beschrijving/foto's?

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 12:43

Tja ik heb wel foto's alleen die zijn van vroeger toen hij jong was. Dus niet echt meer recent Boos!
Tja beschrijvig, hij was erg mooi, een ruintje, lief, rustig en mijn vader had hem leren steigeren dus hij was wel wat ondeugend... Ik reed er zo af en toe op zonder zadeltje rondjes stappen. Hij is verkocht toen hij 3 jaar oud was.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 14:09

Ik denk dat dit zoeken wordt naar een speld in ene hooiberg. Blijkbaar is hij noot meer naar een keuring geweest anders was hij wel op naam gezet, en of de manege (oid) de papieren erbij heeft gekregen is ook maar de vraag, daarbij krijgen paarden vaak een andere naam (papier of niet).
Ik vrees het ergste voor je.....

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 20:09

Ja idd ach het is niet erg hoor! Het was het proberen waard. En ja ach jammer dan dak hem niet kan vinden dan toch?! Moet t maar uit mijn hoofd halen :'(

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 00:23

Marrie schreef:
Tja ik heb wel foto's alleen die zijn van vroeger toen hij jong was. Dus niet echt meer recent Boos!


Dat maakt toch niet uit, beter iets dan niets. en plaats je oproep op zoveel mogelijk sites.

ruthiiii
Berichten: 340
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: edegem/antwerpen/BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 20:30

waarom is ie verkocht?

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 21:02

Uhm mijn opa was helaas overleden en die zorgde er doordeweeks altijd voor! Voeren etc. Mijn vader had daar geen tijd voor en ik was er te jong voor om hem te doen ( ik was 6 jaar ) vandaar dat hij verkocht is. Plus ik had geen stalling meer voor hem omdat de schuur waar hij in stond en de weides naar mijn oom gingen (echt onwijs banketstaaf) Dat vergeef ik hem nooit meer Boos!