Nobility en Sandrini gezocht!!

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anja85

Nobility en Sandrini gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 14:25

Hey iedereen,

Ik ben op zoek naar alles van de KWPN hengst Nobility!!!
Ook ben ik op zoek naar alles van BWP hengst Sandrini (v. Sandro)
Mijn paard is een Sandrini, maar over hem kan ik helemaal niks vinden!!;(
Dus als iemand mij kan helpen.... heel graag!! Lachen
Ik hoor t wel van jullie!!

=XXX=

Jan_VT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 15:53

Sandrini, stond indertijd bij Dirk Van Loo in Sint-Job-int-Goor, in Belgiƫ, wel al hele tijd geleden hoor.

Ik zal eens wat gaan zoeken, denk dat ik het adres van de hengstenhouder nog wel kan vinden.

sigrid1182

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 16:29

Hoi

Nobility word aangeboden door Post in Middelbert en begin dit jaar stond hij bij Jur Vrieling op stal..ga ervan uit dat 'ie daar nog steeds staat....

Nobility Lux x Wagenaar x Jasper uit de bekende Dieni stam....waar o a de goedgekeurde hengsten Opan( rp) Indurain(tp) en Respect ( nrs) ook uit stammen...

In de In de strengen van een paar weken terug, was de kampioens merrie bij het gelders paard( ik meende bij de 4 jarige merrie's) ook een fokproduct uit deze lijn.....In 2000 werd de volle zus van Nobility, Tieni, kampioen van alle veulens...

In ermelo kreeg nobility voor techniek en vermogen een 8 en voor afdruk een 7. Afstammleingen rapport spreekt over: De veulens hadden zeer goed gevormde halzen, mooie aansprekende hoofden, de draf was overtuigend en de vuelens beschikken over een goede galop..( dit staat in de dekfolder van Post....Maar de officiele versie zal Miss HIss waarschijnlijk wel voor je hebben Schijnheilig en diverse foto's...

Ik heb ook wel een paar foto's maar die moet ik je dan even prive mailen..Ik krijg ze nl hier niet op Bokt ..Ook een artikel uit de IDS heb ik nog over Opan en Nobility, als je er belang bij hebt dan PB je maar even.....dan scan ik em even in....

Staat er op de site van het KWPN, geen info over hem???

Groet,
Sigrid

Anja85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 17:59

Hoi Jan,

Als je da wil doen heel graag, want op de site van t BWP staat ook niks, jah, alleen dat ie niet meer actief is, met z'n stamboom, maar die heb ik dus al!!
Hoor ik je als je iets gevonde heb??
Thnxz!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie