Symposium sport en fokkerij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 13:38

CGJ12 schreef:
Dat staat er!
Omdat Jaques niet uitgenodigd is!

Twee weken gelden wist ie nog van niks, en vorige week donderdag nog steeds niet (hij zit nu te keuren in de VS namelijk).
Daarmee maakte Anna zich niet geloofwaardiger met haar posting dat Jaques was uitgenodigd en óók zou komen.

Ik wil wel graag discussieren, maar dan wel met betrouwbare mensen en met de verbroken belofte over de uitnodiging aan Jaques heeft ze mijn vertrouwen ernstig beschaamd.


Er staat niet dat jij niet komt omdat ene Jacques niet komt. En aangezien aannames niet gezond zijn voor je, vroeg ik het je nogmaals.

Weet dat er destijds gezegd is dat Jacques zou komen. Alleen is er nooit een achternaam vermeld.
Diverse Jacques op deze aardkloot, dus welke hebben ze bedoeld.

Tja die aannames he.........................

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 13:51

Pipo schreef:

Weet dat er destijds gezegd is dat Jacques zou komen. Alleen is er nooit een achternaam vermeld.
Diverse Jacques op deze aardkloot, dus welke hebben ze bedoeld.

Tja die aannames he.........................


Erg zwak argument.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 13:55

Dus jij maakt een aanname, en ik krijg te horen dat dat een zwak argument is?

Vind het een veel zwakker argument dat je niet komt, omdat ene J ook niet komt.

Nooit salestraining gehad?

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:02

Hoe dan ook, daar zit wat in.
Het is altijd makkelijk om je oordeel klaar te hebben. En blijkbaar al helemaal als men er zelf niet is geweest.
In andere berichten zag ik dan ook nog kreten als jehova getuiges, aanhangers en dergelijke. Zeer overtrokken!
Overigens erg discriminerend tegenover de Jehova getuiges. Ik dacht dat men hier daar niet zo goed tegen kon. Blijkbaar wel?
Enfin, hoe dan ook, ik ben zeker geen Jehova getuige en ook geen aanhanger wel luister ik naar een mening van anderen.
Dat kan toch? Zeker als men er wat van opsteekt.

Zucht....

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:21

Erg jammer dat joostvangestel op vakantie is, hij kan het beter verwoorden dan ik, maar waar het op neerkomt is dat deze discussie erg offtopic gaat.

En om dan toch even met de woorden van joostvangestel te spreken die hij eerder in dit topic heeft gebruikt: "vergeet even niet: fokken gaat over paarden, kunnen we de mensen er even buiten laten?"

Verdere vragen over de clinics van Anna42 kunnen in dit topic: [FA] vragen aan Anna42 nav de clinic