1ste veulen op 21ste??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zalina

Berichten: 205
Geregistreerd: 23-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 12:22

Je hebt het goed....je stelt een vraag. Maar de bedoeling van een vraag is toch dat je daar antwoord op krijgt? Ik denk dat je heel goed weet dat je uit eigenbelang een veulen wilt fokken. De opmerking dat je paard vast een goede moeder zal zijn en het voor haar zo leuk is, slaat nergens op en is jezelf goedpraten.
Je hebt dus op je vraag al vele antwoorden gekregen, waaruit blijkt dat je het gewoon NIET moet doen. Dus nu zal ik ook wel moeten oprotten.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 12:27

zalina schreef:
Je hebt het goed....je stelt een vraag. Maar de bedoeling van een vraag is toch dat je daar antwoord op krijgt? Ik denk dat je heel goed weet dat je uit eigenbelang een veulen wilt fokken. De opmerking dat je paard vast een goede moeder zal zijn en het voor haar zo leuk is, slaat nergens op en is jezelf goedpraten.
Je hebt dus op je vraag al vele antwoorden gekregen, waaruit blijkt dat je het gewoon NIET moet doen. Dus nu zal ik ook wel moeten oprotten.


Mijn serieuze bijdrage is dat ik het met bovenstaande spreker helemaal eens ben.
Wel ben ik heel benieuwd naar de afstamming van je merrie. In je profiel staat het maar heel beknopt.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 12:52

Unbelievable,... Dat hier nog geen moddie naar heeft gekeken zeg,... Sorry maar ook ik sluit me aan bij Zalina haar stukje (wil het wel in eigen woorden typen maar vind dat een beetje dubbel).

En de manier waarop je naar sommigen reageert is ronduit onbeschoft te noemen. Je snapt toch ook wel dat je hiermee je geloofwaardigheid ontzettend te kakken zet???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 13:01

Anoukie schreef:
Unbelievable,... Dat hier nog geen moddie naar heeft gekeken zeg,...


De mods lezen niet alles hoor, daarom kan het geen kwaad om een berichtje te sturen naar een moddie. Eén tip daarbij: stuur wel de JUISTE link, anders wordt het wel heel erg zoeken.