Sir Sinclair naar de USA

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 15:46

Zullen ze morgen wel met een persbericht komen.

Had MissHis toch mooi de primeur op Horses!!
Van mij mogen de huidige eigenaren MissHIS wel even excuses aanbieden en een beste bos met bloemen + bonbons voor de geleden emotionele schade!

En er is vast wel een lezer op BOKT die dit leest en even kan doorgeven aan de co-owners.............

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 17:21

*LOL*
Ben benieuwd of Miss dit trauma nog wel te boven gaat komen Haha!

Summum
Berichten: 50
Geregistreerd: 10-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 17:37

hij gaat volgens mij wel naar wat ik gehoord heb. En van mij mag hij.
De veulens die ik tot nu toe heb gezien waren erg popperig, en miste de rasuitstraling.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 23:02

CGJ12 schreef:
Zullen ze morgen wel met een persbericht komen.

Had MissHis toch mooi de primeur op Horses!!
Van mij mogen de huidige eigenaren MissHIS wel even excuses aanbieden en een beste bos met bloemen + bonbons voor de geleden emotionele schade!

En er is vast wel een lezer op BOKT die dit leest en even kan doorgeven aan de co-owners.............


Miss dient Horses en Horses is commercieel. Dus kunnen de adverteerders terecht of niet grote monden opzetten.

Dat is het voordeel van Bokt, hier kan men een eerlijke mening geven.
Gevaar is weer dat het forum zo gemakkelijk misbruikt kan worden om eenzijdige meningen als de grote en enige waarheid te ventileren.

fokker
Berichten: 195
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 23:12

Dan heb je denk ik niet goed gekeken Summum

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 00:44

CGJ12 schreef:
Zullen ze morgen wel met een persbericht komen.

Had MissHis toch mooi de primeur op Horses!!
Van mij mogen de huidige eigenaren MissHIS wel even excuses aanbieden en een beste bos met bloemen + bonbons voor de geleden emotionele schade!

En er is vast wel een lezer op BOKT die dit leest en even kan doorgeven aan de co-owners.............


Haha! Vriendjes zijn? Nagelbijten / Gniffelen

Maar inderdaad wel jammer van de primeur!

petraaken

Berichten: 44205
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 07:55

Ze mogen inderdaad hun excuses aanbieden aan MissHiss. Misschien een gratis dekking zou het leed wat kunnen verlichten als er een hengst staat die haar bevalt.

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 08:36

MissHIS"]
[quote="CGJ12 schreef:
Zullen ze morgen wel met een persbericht komen.

Had MissHis toch mooi de primeur op Horses!!
Van mij mogen de huidige eigenaren MissHIS wel even excuses aanbieden en een beste bos met bloemen + bonbons voor de geleden emotionele schade!

En er is vast wel een lezer op BOKT die dit leest en even kan doorgeven aan de co-owners.............


Haha! Vriendjes zijn? Nagelbijten / Gniffelen

Maar inderdaad wel jammer van de primeur!
[/quote]
ach iedereen weet dat horses de primeur had en hem toen weer weggehaald heeft, nog meer reclame voor Sir. wat wil de eigenaar nou nog meer.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 08:38

petraaken schreef:
Ze mogen inderdaad hun excuses aanbieden aan MissHiss. Misschien een gratis dekking zou het leed wat kunnen verlichten als er een hengst staat die haar bevalt.


Da's wel een goed idee, en het kost ze uiteindelijk helemaal NIETS!
......en zo'n hengst vindt het vast wel leuk.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 08:40

Ik moet trouwens wel even kwijt dat die redactie van Horses totaal geen BALLEN heeft omdat ze het bericht direct verwijderden.
Het was niet meer dan het plaatsen van een amerikaans persbericht.

Een beetje journalist had het bericht NOOIT verwijderd en de bron volledig beschermd.

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 10:06

CGJ12 schreef:
Ik moet trouwens wel even kwijt dat die redactie van Horses totaal geen BALLEN heeft omdat ze het bericht direct verwijderden.
Het was niet meer dan het plaatsen van een amerikaans persbericht.

Een beetje journalist had het bericht NOOIT verwijderd en de bron volledig beschermd.


Mn baas wist niet dat ik dat bericht erop had gezet, had het ook nog niet gezien, en kreeg toen boze telefoon dat het er ónmiddelijk vanaf moest. Dan vind ik het toch vrij begrijpelijk dat ze dat ook doen.

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 10:07

petraaken schreef:
Ze mogen inderdaad hun excuses aanbieden aan MissHiss. Misschien een gratis dekking zou het leed wat kunnen verlichten als er een hengst staat die haar bevalt.


Haha! Wat ontstaan er toch goede ideeën op Bokt Knipoog

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 10:11

Horses kan bestaan d.m.v. adverteerders, die wil je natuurlijk niet tegen je in het harnas jagen...
Voor echt onafhankelijk nieuws moet je toch op Bokt zijn Haha!
Wellicht dat je hier een nieuwspagina kan beheren Miss?

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 10:18

Dit zijn geen adverteerders hoor, staat er dus volledig los van. En ook al waren ze dat wel, dan had ik persoonlijk het berichtje tóch laten staan. Maar goed, ze belden mn baas (en niet mij). Jammer!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 10:30

Sjuimpje schreef:
Horses kan bestaan d.m.v. adverteerders, die wil je natuurlijk niet tegen je in het harnas jagen...
Voor echt onafhankelijk nieuws moet je toch op Bokt zijn.
Wellicht dat je hier een nieuwspagina kan beheren Miss?


Hier krijg ik wel een beetje een naar gevoel bij.......

Horses leeft van adverteerders / Bokt onafhankelijk ?????
Volgens mij vallen ze onder dezelfde host, dus dat verschil zie ik echt niet.


Maar je verwijdert toch geen berichten omdat "iemand" even opbelt?
Dus als ik horses opbel en ik zeg dat ik de Koningin ben wordt meteen gedaan wat ik verlang. Mooie boel.

Het ging toch echt niet om een verzonnen, nergens op gebaseerd bericht. Het was volgens mij niet meer dan een "link" naar een andere site waar het persbericht opstond.

De horses redactie weet toch al hoe je een zeer matig bezochte site NOG matiger kunt maken. Over commercieel gesproken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 10:42

CGJ12 schreef:
Horses leeft van adverteerders / Bokt onafhankelijk ?????
Volgens mij vallen ze onder dezelfde host, dus dat verschil zie ik echt niet.


Wat bedoel je precies met die opmerking??? Volgens mij trek je de verkeerde conclusie namelijk Lachen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 10:47

Volgens mij kan BartVB niet wakker liggen van wat een Dekstation/hengsteneigenaar van hem/Bokt vind.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:00

Lovely"]
Wat bedoel je precies met die opmerking??? Volgens mij trek je de verkeerde conclusie namelijk Lachen.
[/quote]

Bart schreef op horses.nl

[quote="BartVB schreef:

Het overstappen op phpBB (het nieuwe forum systeeem) heeft denk ik relatief weinig te maken met het afnemen van het aantal berichten. Natuurlijk maakt het wel wat uit, sommige mensen waren al een jaar of 4 aan het 'oude' systeem gewend en het kost dan wat moeite om over te schakelen op iets dat behoorlijk anders werkt.

Het ging al 'mis' voor de omschakeling, eigenlijk ging het een paar jaar geleden al fout. Ik kwam zelf nooit op horses.nl maar m'n toenmalige vriendin (Heike) wel. Ze zat heel erg vaak op horses maar ik hoorde ook behoorlijk wat frustratie. Belangrijkste punten waren dat mensen elkaar anoniem (of zelfs onder elkaars naam!) af zaten te zeiken. Op die manier is het zo goed als onmogelijk een normale discussie te voeren. Een ander punt was dat het leek alsof er een onzichtbare 'entiteit' was die zomaar wat berichten verwijderde als het mis ging, je hoorde nooit wat van het beheer, ze waren er wel maar ze hadden totaal geen contact met het forum (iig merkte je daar niets tot weinig van). Ik denk dat dat de twee belangrijkste punten waren. Verder waren er natuurlijk nog een aantal technische punten... Het oude systeem was (iig voor mij) erg onoverzichtelijk en extreem langzaam.

Omdat ik het nogal zonde vond dat er zoveel mensen tegen die problemen aan bleven lopen heb ik phpBB (dat ik op dat moment, 3 jaar geleden, aan het ontwikkelen was) op een domein gezet dat we nog over hadden (www.bokt.nl) waarna een flink deel van de mensen van Horses over zijn gegaan op Bokt.nl ivm het transparante(re) beheer, 'betere' systeem en het bestaan van accounts met wachtwoorden. Het is overigens zeker niet zo dat ik horses.nl een hak wilde zetten of 'klanten' weg wilde halen. Heb dat toen alleen gedaan omdat ik het geklaag van Heike moe werd en wist dat het makkelijk beter kon Had toen nooit verwacht dat het zo enorm goed zou gaan lopen Scheve mond

Of er nu nog plaats is voor een forum op horses.nl? Ik denk het wel maar dan moet de aanpak veranderen. Of je moet zorgen dat je een gezellig intiem clubje hier krijgt (zie hippics.net en paarden.nedforum.nl) of je moet je op niches gaan richten. Andere mogelijkheid is het integreren van het forum met de rest van de site.

Horses.nl heeft 3 jaar geleden meer dan voldoende kansen gehad om de problemen op te lossen maar ze hebben toen niets gedaan... Maar goed, het forum is ook niet de core-business van horses.nl dus ik kan het ze niet kwalijk nemen. Het beheer van een forum kost nu eenmaal bakken en bakken en bakken met tijd Scheve mond



Inderdaad Lovely, die quote had ik even verkeerd geinterpreteerd lijkt het.
Was ook wel een beetje een vaag verhaal met Heike werkend voor Horses en hij voor Bokt etc etc.

maar eerlijk gezegd interesseert me dat ook bar weinig........

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:05

Sjuimpje schreef:
Volgens mij kan BartVB niet wakker liggen van wat een Dekstation/hengsteneigenaar van hem/Bokt vind.


mijn ervaring met Bart is in ieder geval wél dat ie bar weinig toelaat op dit forum!

Van hem moet ik elke keer tot 10 tellen voor ik reageer, maar ik heb altijd het gevoel dat ik hier onder zware censuur dingen neerzet.
Het komt maar zelden voor dat ik 100% mijn mening durf te geven.
Je hebt zo je 3e waarschuwing. Wat dat betreft is het hier weinig beter dan op horses....... Knipoog

Wellicht dat er een rubriek kan komen waar echt ALLES gezegd mag worden.
Je kunt je namelijk beter afreageren op zo'n forum dan op het wedstrijdterrein dunkt me...........

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:17

Dat mag dan zo zijn,
maar het is wel onafhankelijk van invloedrijke figuren binnen de paardenbranche.

Overigens vind ik het zelf nogal meevallen, ik kan zelf ook nog wel eens lomp uit de hoek komen (zelden op F&A meer op de andere fora) en ik heb nog nooit een waarschuwing gehad. Wellicht formuleer ik het anders?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:25

CJG, BartVB en Heike hebben niks met horses.nl te maken gehad, anders dan gebruiker te zijn van die site. Bokt.nl heeft dus ook helemaal niks met horses.nl te maken, of met welke andere site dan ook (behalve die van onze adverteerders).

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:31

STEL dat ik het volgende gepost zou hebben binnen deze discussie (puur hypothetisch dus.....)

"Opgeruimd staat netjes....."

Dan had Bart "tig" boze mailtjes gekregen over mijn posting en vervolgens mij weer de kast uitgeveegd.
Hij laat zich misschien niet beinvloeden door de "grote hengsteneigenaren" maar zoveel te meer door klagende bokkers als je het mij vraagt. Hij laat zich echt veel te veel manipuleren als je het mij vraagt.

Zoals ik al schreef: PUUR HYPOTHETISCH

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 18:46

Ik kan me wel voorstellen wat je bedoelt CGJ12. Ik had vorig week ook een heel dubbel gevoel toen in 2 dagen tijd 2 goede discussies werden gesloten Boos! .
Meestal zijn mensen die absoluut gelijk willen hebben en er dan heel andere dingen bij halen dan waar de discussie over gaat degenen die gaan klagen.
Omdat Bart geen overzicht van het geheel heeft en ook zijn voorkeuren, worden vaak onterecht zaken afgekapt.
Je ziet dan het hele forum weer helemaal dicht klappen uit frustratie.
Jammer, maar op dit ogenblik is de sfeer echter prima en ook onder mensen die het niet altijd met elkaar eens zijn.
Dus is er weer ruimte en inspiratie voor interessante onderwerpen, gelukkig OK dan!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 22:47

Kom dame en heer, dit is reeds eerder besproken in diverse topics op Forumzaken. Bovendien wordt het zo veel te verleidelijk (ook voor mij Knipoog) om ook nog even te klagen en dan gaan we allemaal zo offtopic Haha!.

Werd Sir Sinclair (voordat hij dus verkocht werd) nu gereden door de dochter van de eigenaar? Dat blonde meisje dat niet bijster bijzonder kon sturen (no offence)? Of heb ik nu het verkeerde paard voor me? Is dat Lord Sinclair Verward ???

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 01:01

Marjolein schreef:
als t goed is vliegt hij morgen.


das wel erg snel!
Ik meen dat hengsten eerst 6 weken in quarantaine moeten?

In het geval van FairPlay iig wel.