Afst.keuring Son de Niro, Rubels en Rubiqiul

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
petraaken

Berichten: 44205
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 08:39

Sjuimpje dan zeg ik spring in je auto, sjees naar Schore en dwaal eens in hun stallen rond of vraag naar de oudere nakomelingen van Rubiquil. De meesten lopen nu al onder het zadel.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 20:16

Ollright is er dacht ik ook 1 van Rubiquil en die deed het toch ook al goed onder het zadel.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 21:06

Ollright heeft veel van moeders kant weg naar mijn idee,
en El Corona mag ik graag zien Haha!

Verder heb ik er enkele gezien, waaronder die Z merrie Roumanda, en die kan me echt totaal niet bekoren.

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-03 21:18

Smaken verschillen nu eenmaal.
Ik ben er zelf helemaal weg van! ik vind juist die Ollright niet zo heel geweldig, ik zie ze juist graag wat luxer...

staverej
Berichten: 121
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 21:32

Ik heb Ollright alleen nog maar op foto's gezien en het viel me op dat hij vooral erg lang was.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 21:43

Afbeelding


Geef mij maar een stal vol van die Rubiquils Haha!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-03 21:58

Helemaal met je eens, Flair !

Afbeelding

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 22:18

Wat lijken ze toch ontzettend op elkaar Haha!

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-03 22:29

Hihi, die van mij zit echt dom in d'r haar op deze foto.
Ze had net liggen rollen, en je kan mischien wel zien; ze was klaar vor een potje baldadigheid Knipoog

Het ging me om de manier van lopen; voorbeentje duidelijk later aan de grond dan het achterbeen, schenkel mooi naar voren, voorbeen eruit. En dat heeft die van jou ook!
Plus, spier-richting in hals is vergelijkbaar.
Die van jou is wel wat ronder in de bovenlijn, wat meer gesloten. Maar die van mij komt ook uit een heel ander type merrie. De veulens lijken meer op elkaar dan de merries.
Wat ze ook gemeen hebben; hun baasjes zijn helemaal verliefd *LOL*

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 23:24

Ze heeft wat meer van mijn jaarling.Die ziet er op dit moment niet uit.Is totaal uit verhouding.Dat kan niet anders als je moeder 1.52 is en jij zelf er al een aardig bovenuit gegroeid bent.Inderdaad zijn alle baasjes van Rubiquilveulens verliefd.Ik had zoals ik al schreef een hele rits hengsten in mijn hoofd voor mijn WPN merrie maar ik denk toch dat het weer deze man gaat worden!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 13:00

FlairS schreef:
Ze heeft wat meer van mijn jaarling.Die ziet er op dit moment niet uit.Is totaal uit verhouding.Dat kan niet anders als je moeder 1.52 is en jij zelf er al een aardig bovenuit gegroeid bent.Inderdaad zijn alle baasjes van Rubiquilveulens verliefd.Ik had zoals ik al schreef een hele rits hengsten in mijn hoofd voor mijn WPN merrie maar ik denk toch dat het weer deze man gaat worden!



Sorry Dees. Het was niet zo bedoeld!Er had dus MAAR die ziet er op dit moment niet uit! Vriendjes zijn? Vriendjes zijn? .Is het zo weer een beetje goed?? Schijnheilig Ach gut