Even zeggen, en ook 2 vraagjes...

Moderators: petraaken, Nicole288

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

AlmostBlack

Even zeggen, en ook 2 vraagjes...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-03 17:13

eeeehhh, mag ik iets plaatsen waar ik dolgelukkig mee ben?

Winston
Geb.datum: 3 mei 2003
Kleur: Bruin
Hengst
Uit de stam die de meeste prestatiemerries rijk is komt deze werkelijk met een goudpenseeltje gemaakte Winston. Zijn vader Ovidius is dit jaar bij het KWPN goedgekeurd, nadat hij al jaren op rij het beste springpaard van zijn jaargang genoemd mag worden. Moeder Goldflower is Z-springen en een volle zus van de goedgekeurde hengst Jabot die op het allerhoogste niveau in de sport in uitgebracht. De overbekende Promise en Linda komen we daarvoor tegen in de afstamming. Andere prestatiemerries uit deze topstam zijn: Unieke, Beauty, Esprit, Hilda en Winnie.
Fok./Eig.: H. Seiger, Weerselo

(Ehm, ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen...kan iemand me dat misschien nog eens uitleggen? En kan iemand me dan ook vertellen hoe je dat op het profiel plaatst?)

Hoe dan ook, Esprit is mijn Zeolietje!!! Dus daar was ik even zo gelukkig en trots op, dat het er gewoon even uitmoest!!!

http://www.horses.nl/evene/borculo/stam26.htm
Via deze link kun je een foto zien van Esprit (sprietje) en haar veulen (helaas verkocht)Petillant. Ze staat daar nog geregistreerd als keurmerrie, maar ze is inmiddels al prestatiemerrie!!!

Dat lucht op....

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:53

leuk voor je!

Centered Riding instructrice

* Er is 1 persoon die je kunt vertrouwen: jezelf *

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 19:52

Natuurlijk is het leuk voor je als familie van je paard het goed doet. Maar kan je iets duidelijker vertellen wat de eigenlijke link is, zo te zien begrijpt niet iedereen dat. Dat veulen Winston komt dat uit een zuster van jouw merrie????

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 20:08

de foto

Afbeelding

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 20:14

Zoeki dat is volgens mij dus niet het veulen Winston Verward

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 20:36

Dit is het veulen wat bij de link staat.... die ze plaatst hoor.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 20:44

AlmostBlack schreef:
Via deze link kun je een foto zien van Esprit (sprietje) en haar veulen (helaas verkocht)
Petillant
. .

Dit veulen op de foto heet dus Petillant (veulen uit 1997) en dit topic gaat over een veulen dat Winston heet en nu naar Borculo gaat.

Zoals al eerder gezegd is dit niet voor iedereen duidelijk.

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 20:52

presies dat wilde ik ook duidelijk maken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie