Wyoming

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 21:08

Ik ben voor iemand op zoek naar foto's en informatie van de Hannoveraanse hengst Wyoming. Ik heb Jenneke al een mailtje gestuurd Knipoog , maar misschien dat er ook anderen onder ons zijn die informatie en of foto's hebben?

Informatie, anecdotes en leuke verhalen over afstammelingen van Wyoming (misschien dat er Bokkers zijn die een Wyoming hebben of kennen) zijn ook zeer welkom! Haha!

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-03 12:33

Heeft er ook maar iemand een idee welke hengst ik het over heb? Langzamerhand begin ik me af te vragen wat er met de hengst gebeurd is, er is bizar weinig over hem te vinden, ook op internet.

Is er iemand die wat weet? Verward

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 15:22

Ik heb even met google gezocht maar ik vond helemaal niks Verward

Ik ken wel een paard dat Wyoming heet maar die is ruin, en had allerlei afwijkingen dus dat zal dan wel geen ggk dekhengst zijn Scheve mond

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 15:53

ik heb ook even op google gezocht maar ik vond ook echt helemaal niks alleen maar zoekresultaten dat Wyoming een plaats is in de VS enzo!!!!!

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-03 18:46

Ik weet wel dat er een Wyoming is die onder Duitse Junioren-amazone Kristina Sprehe goede resultaten heeft gehaald en aan de EK voor Junioren heeft meegedaan. Maar of dit hetzelfde paard is, en hij dus ondertussen geruind is, kan ik niet achterhalen. Ik neem aan dat de Wyoming waar Kristina Sprehe op rondrijdt iig een ruin is, want haar familie heeft een dekstaion waar heel veel hengsten worden aangeboden, maar daar zit hij niet tussen.

Ook is de online hengstverteilungsplan van het Hannoveraner Verband momenteel niet beschikbaar Frusty