Tijden NRPS nationale keuring (Ro & Spriet)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 07:49

Ik kreeg hetzelfde commentaar als Merilyn dat mijn veulen te jong was op de provinciale keuring resultaat slechts een tweede premie. Spriet heeft tenminste nog de nat.keuring gehaald en je hebt best een goed veulen hoor helaas heb ik het wel niet zien lopen maar ik geloof missouri als zij zegt dat ze goed liep. Was op dat moment blijkbaar nog in de stallen bezig met mijn paard te verzorgen. Als veulenkeurder mis ik toch de heer Versteeg. Tjonge, die man kon van een heel jong veulen al een goed oordeel vellen. Maar niet wanhopen hoor, Sultana heeft zaterdag bewezen dat je een tweede premie als veulen, een tweede premie als tweejarige kan ombuigen naar een eerste premie en ster predikaat als 4 jarige.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 08:32

FlairS, zag ik van jou nou ook een paard in het programmaboekje staan????

Mer1980

Berichten: 18830
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 10:26

Nou ja ik ben heel blij met mijn veulen, want ze deed het super. Haha! en ja ik weet dat ze jong is. Maar het is zo'n belachelijke reden. commentaar kan ik best hebben, maar ja hier is niets aan te doen. Ik ben heel blij met Ro asl voorlopig keur en spriet 6e. En dat als hobby fokker.

Spriet was overigens wel het enige 'buitenlander' tje in haar rubriek. Haha! zoals Missouri het zegt hahahahaha.