Ermelo wie gaan daar allemaal heen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 22:39

Vond het ook heel vreemd, je hebt gewoon niet gereden :p
Nog zo'n pennymeisje met veel fantasie Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 01:23

Ilona en ik zijn op vrijdag en zaterdag geweest... hebben Gomir nog op afstand gezien, en ook Sjuimpje en Lovely kwamen voorbij (Ilona herkende je Lov Knipoog), ik heb me iig goed vermaakt en het was een super weekend OK dan! Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 01:30

Sypheron schreef:
Ilona en ik zijn op vrijdag en zaterdag geweest... hebben Gomir nog op afstand gezien, en ook Sjuimpje en Lovely kwamen voorbij (Ilona herkende je Lov Knipoog), ik heb me iig goed vermaakt en het was een super weekend OK dan! Bloos


Joh, we zijn herkend?? Nou, ik heb jullie helemaal niet echt gezien hoor. Of ja, ik dacht iemand te zien die op Roy leek, maar niet bij stilgestaan dat het Roy ook echt was Bloos! . Jammer, volgende keer even .

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-03 07:43

Sypheron schreef:
was een super weekend OK dan! Bloos


Ben het hier 100% mee eens. Vooral op zaterdagavond reed ik op een roze wolk naar huis, zulke goede paarden mogen zien Lovers

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 08:22

Ja dat had ik ook!! Fantastische paarden, heb echt genoten die twee dagen. Lachen

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 18:05

Ik heb gezwaaid naar Ilona en Roy Knipoog (anders hadden ze me vast over het hoofd gezien Tong uitsteken )

verder heb ik niemand gezien(schoentje uit de verte Knipoog )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 15:03

Argh... Terlia... ik had haar al eerder gezien, maar wat een paard zeg... >kwijl<
Echt een ONGELOOFLIJK superpaard. Daar had Silly misschien NET niet tegenop gekund... Knipoog Haha!

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers