Rubiquil

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 17:19

kun je die link niet gewoon hier plaatsen, want ik kan dat topic dus echt niet vinden. of ik ben gewoon blind....

ah oke. ik heb 'm al Cool

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 18:54

petraaken schreef:
Ik heb hem gezien op de hengstenshow in maart en toen was hij zeker niet geblesseerd, liep nog altijd fantastisch.


Kijk, ik heb hem ook op die hengstenshow gezien en hij liep als een trein. Elk paard kan eens een blessure oplopen, zeker als het van buitenaf komt, daar verander je niks aan.

Bucephalus

Berichten: 2467
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 21:07

Hoi Petraaken,

Leuk, dat je zo'n positieve bijdrage hebt! Ik ben benieuwd naar de jonge hengst. Moet wel bijzonder zijn als ie is teruggekocht.
Ik heb Erica nog gesproken, maar ik kan mijn merrie waarschijnlijk pas op maandag terughalen. Op zondag vertrekken ze naar Saumur en ik vond het een beetje pijnlijk om haar een suggestieve vraag te moeten stellen. Als jij hem in maart nog hebt zien lopen zal het wel meevallen met de blessure, neem ik aan.

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 07:50

Vorige week zaten ze in Aken voor een training of stageweek voor die wedstrijd in Saumur. Hij heeft een ietsje minder dekkingen dan vorig jaar door de vogelpest. Daar Laurens niet meer bij de youngriders rijdt en Thamar in haar laatste seizoen kunnen ze niet altijd naar dezelfde wedstrijden. Misschien ook daarom dat Laurens dit jaar niet veel wedstrijden rijdt. Gewoon omdat het voor hen niet altijd mogelijk is om op 2 plaatsen tegelijk te zijn.

Ik heb dinsdag enkele foto's meegegeven met mijn vader van ons huidig Rubiquil veulen. Ze vroegen of ze ze mochten houden voor in hun map met Rubiquil nakomelingen. Hij moet trouwens dit jaar nakomelingen laten zien bij het KWPN. Spijtig genoeg is mijn veulen NRPS ingeschreven anders hadden ze waarschijnlijk gevraagd of ze het veulen mochten gebruiken voor de nakomelingen keuring. Ik hoop dat mijn veulen zaterdag een eerste premie krijgt op de keuring met misschien een uitnodiging voor de nat.keuring.