Bloedlijnen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fokfanaat

Berichten: 20214
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:43

Zannekin schreef:
Volgens mij is dat enkel een probleem als er copyright op zit.
Toont alweer dat je erg voorzichtig moet zijn met info die in je profiel verschijnt, niet alleen bokkers lezen het.


Wel waar, je moet ingelogt zijn om ze te kunnen lezen!

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:43

Jawel Zannekin, alleen bokkers (ingelogd dus) kunnen de profielen in. Dus Han/Troef kan nog zeker op bokt komen, onder welke naam dan ook

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:44

Oeps, zelfde inhoud.
He, wil ik me er ook eens mee bemoeien Verdrietig

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:44

Dat bedoel ik Lis

Haha maakt niet uit hoor Haha!
Laatst bijgewerkt door Kayla op 21-07-03 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:44

Nee hoor, daar hoeft geen copyright op te zitten.
Dat heeft te maken met netetiquette en ik weet dat er verschillende chello klanten hun account zijn kwijtgeraakt voor het zomaar jatten van foto's waar geen copyright op zat.

En als mensen een beetje fatsoen in hun lijf hadden dan hoefde je niet voorzichtig te zijn met het plaatsen van foto's!

Zannekin schreef:
Volgens mij is dat enkel een probleem als er copyright op zit.
Toont alweer dat je erg voorzichtig moet zijn met info die in je profiel verschijnt, niet alleen bokkers lezen het.

fokfanaat

Berichten: 20214
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:45

ThePast03"]
Nee hoor, daar hoeft geen copyright op te zitten.
Dat heeft te maken met netetiquette en ik weet dat er verschillende chello klanten hun account zijn kwijtgeraakt voor het zomaar jatten van foto's waar geen copyright op zat.

En als mensen een beetje fatsoen in hun lijf hadden dan hoefde je niet voorzichtig te zijn met het plaatsen van foto's!

[quote="Zannekin schreef:
Volgens mij is dat enkel een probleem als er copyright op zit.
Toont alweer dat je erg voorzichtig moet zijn met info die in je profiel verschijnt, niet alleen bokkers lezen het.
[/quote]

Je mag ook niet letterlijk teksten van mensen overnemen!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:48

met veel intrese heb ik alle dingetjes zo hier eens gelezen, al snapte ik er op een gegeven moment niks meer van. Ik begrijp dat die Han hier ook eens lid was onder de naam Troef? En dat hij vind dat (bijna) alle tegenwoordige (kwpn) sportpaarden verkeerd gebouwd zijn. En dat alleen paarden met veel amurath nog wel goed gebouwd zijn? Correct me if i'm wrong

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:51

ThePast03 schreef:
En als mensen een beetje fatsoen in hun lijf hadden dan hoefde je niet voorzichtig te zijn met het plaatsen van foto's!


Iedereen en overal kan inloggen.
Ik zou van de hele internet populatie niet aannemen dat ze allen fatsoen hebben. Alles kan, alles mag, ook illegaal dat is internet zowat.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:51

Nee dat heeft Anna in haar betoog en verhaal verwikkeld, maar niet alleen dat punt.
Troef heeft zijn eigen mening ook plus dat de mystery guest dat heeft, als je troef z'n site goed bestudeert, ontdek je misschien het grote F&A geheim Lachen www.datahorse.nl
Laatst bijgewerkt door Adriana op 21-07-03 23:52, in het totaal 1 keer bewerkt

fokfanaat

Berichten: 20214
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:52

DeesDeBest schreef:
met veel intrese heb ik alle dingetjes zo hier eens gelezen, al snapte ik er op een gegeven moment niks meer van. Ik begrijp dat die Han hier ook eens lid was onder de naam Troef? En dat hij vind dat (bijna) alle tegenwoordige (kwpn) sportpaarden verkeerd gebouwd zijn. En dat alleen paarden met veel amurath nog wel goed gebouwd zijn?


KWPN heeft amper goede paarden

Maar Ferro, Darlington, Uniform, Fidermark, Cocktail, Krack C. Weltmeijer. e.a. zijn super want als je 40 generaties teruggaat kom je bij Amurath een arabisch volbloed en daarom presteren deze hengsten zo goed.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:55

Je mag toch op zijn minst hopen dat paardenmensen onderling dat fatsoen nog een beetje kunnen opbrengen.
Zeker als het om volwassen mensen gaat!

En het is gelukkig niet zo dat alles maar kan en mag, zeker niet in Nederland. En we hebben het hier over een Nederlands forum en een Nederlandse site.


Zannekin schreef:
Iedereen en overal kan inloggen.
Ik zou van de hele internet populatie niet aannemen dat ze allen fatsoen hebben. Alles kan, alles mag, ook illegaal dat is internet zowat.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 23:58

ThePast03 ik weet niet hoe lang je hier al bent, maar er is hier al heel wat gebeurt.
Nederlanders onder elkaar.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 00:00

Hier nog niet zo lang maar al wel heel lang op internet.
Ik weet hoe het is: Nederlanders onder elkaar en ik weet gelukkig ook dat je daar wel degelijk wat aan kan doen.

adriana schreef:
[*olduser*] ik weet niet hoe lang je hier al bent, maar er is hier al heel wat gebeurt.
Nederlanders onder elkaar.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 00:01

Ja ok, maar soms word er wel een waarschuwing aan de 1 gegeven waar nu alle modder over heen komt, maar tegen over de ander niet.
En die mensen (niet allemaal) blijven met modder gooien.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 00:02

Samsam schreef:
KWPN heeft amper goede paarden
Maar Ferro, Darlington, Uniform, Fidermark, Cocktail, Krack C. Weltmeijer. e.a. zijn super want als je 40 generaties teruggaat kom je bij Amurath een arabisch volbloed en daarom presteren deze hengsten zo goed.


Ow jah!!?? Nou dan ben ik 't dus onzettend met anna oneens (haha late reactie) Zal wel vereft zijn van m'n voorvoor ouder die in een vijgeblad door de rimboe liep.

En btw, ookal is die foto eraf gehaald, je kunt 'm alsnog aanklagen. Beste wat iedereen/ je kan doen is een kenmerk (naam e.d.) op de foto achterlaten.(of is dat dat ene gele bolletje onder z'n/d'r buik?)
Laatst bijgewerkt door Sammie op 22-07-03 00:03, in het totaal 2 keer bewerkt

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 00:02

Nederland is niet anders.
Als je geen provider meer hebt, neem dan gewoon een andere. En als je er geen meer vindt, neem dan gewoon een openbare computer en begin opnieuw. Wie wil misbruiken doet dat toch. Vraag het de muziekindustrie maar.
Echt misbruik zou beter aangeklaagd worden, er gebeuren veel ergere dingen. Vind ik nu toch echt belachelijk worden.
Laatst bijgewerkt door Zannekin op 22-07-03 00:05, in het totaal 1 keer bewerkt

fokfanaat

Berichten: 20214
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 00:04

adriana schreef:
Ja ok, maar soms word er wel een waarschuwing aan de 1 gegeven waar nu alle modder over heen komt, maar tegen over de ander niet.
En die mensen (niet allemaal) blijven met modder gooien.


Hallo, dit was een nette discussie en er werd niet (van beide zijden) met modder gegooid!!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 00:05

Nee ik geef uitleg aan ThePast03, heeft nu ook niet met deze discussie te maken.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 00:10

Ja en wie autoradio's wil jatten doet dat toch!
Wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen, dat het eigenlijk helemaal niet erg is?
Dat we er maar gewoon mee moeten leven en geen foto's meer online moeten zetten? Die copyright stelt namelijk ook helemaal niets voor.

Zannekin schreef:
Nederland is niet anders.
Als je geen provider meer hebt, neem dan gewoon een andere. En als je er geen meer vindt, neem dan gewoon een openbare computer en begin opnieuw. Wie wil misbruiken doet dat toch. Vraag het de muziekindustrie maar.
Echt misbruik zou beter aangeklaagd worden, er gebeuren veel ergere dingen. Vind ik nu toch echt belachelijk worden.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 00:11

Misschien wil je het dan iets duidelijker uitleggen want ik heb echt geen idee waar het over gaat Verward
Ik had ook niet in de gaten dat het voor mij bestemd was Bloos

adriana schreef:
Nee ik geef uitleg aan [*olduser*], heeft nu ook niet met deze discussie te maken.

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 00:16

ThePast03 schreef:
Ja en wie autoradio's wil jatten doet dat toch!
Wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen, dat het eigenlijk helemaal niet erg is?
Dat we er maar gewoon mee moeten leven en geen foto's meer online moeten zetten? Die copyright stelt namelijk ook helemaal niets voor.


Ja, denk ik wel. Durf jij hier een betaalkaartnummer te posten? Mag ook niemand gebruiken.
Mensen hebben allerlei trucs om vanalles, zelfs van beveiligde sites te halen. Er zijn er wsch die niks anders doen. Ik zag trouwens dat je profiel ook redelijk blanco is? Dus ook misschien (terrecht) voorzichtig Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 00:20

De discussie is wel gevoerd, lijkt mij.