foto's van Winner..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

foto's van Winner..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 18:46

Hoi..

Hier even een foto van Winner v Haarlem, hoe vinden jullie dat hij gegroeid is???? wat vinden jullie van hem.....???

Ben daar nl wel benieuwd naar..... Knipoog .Ik ben zelf erg tevreden, maar ja het is ook m'n eigen veulen... Haha!

Zoals je op de foto kunt zien, staat hij wat steil gekoot, of vinden jullie dat het wel mee valt.. ??dat is nl wat mij opvalt op deze foto....maar ja, ik zie soms overal spoken hoor.... Vingers aflikken Hoe langer ik naar de foto kijk, hoe meer minpuntjes ik zie....dus daar stop ik nu maar mee....


16 juli a.s. keuring...dus zal mij benieuwen of we een 1e premie krijgen???




Afbeelding

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 18:59

Hey Sigrid,

Nou hij ziet er goed uit hoor! Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen op de keuring.

Ik kan me goed voorstellen dat die man van laatst, hem aanzag voor een vosje. Zeker vanuit de verte. Apart kleurtje hoor! Hopelijk wordt ie net zo mooi als Tukker, das die aangewezen zilverappelbruine Numero Uno. Knipoog

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 19:01

Wat een lieverd zeg!!!!!

IJzersterk

Berichten: 443
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 19:13

oh, wat een mooi beessie zeg!! idd apparte kleur. op de foto staat ie wel beetje steil gekoot ja, maar dat trekt later vaak gewoon bij hoor, moet immers nog een heel eind groeien, en dus ontwikkelen... hoop dat ie het goed doet op de keuring! ik zal voor je duimen, succes!!

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 11:56

Dank je.....heb er wel zin in om naar de keuring te gaan.....Je komt meestal allemaal bekenden tegen....GEZELLIG!!